Hundarnas dejtingtråd

DSC_0920%202_zps2wr6zkzt.jpg

Jag är en grabb i mina bästa år som söker en stadig tös för bus, middagar och slappande i tv-soffan.
Du bör vara robust så du spelar i samma liga som jag, i övrigt har utseende ingen betydelse.
Jag njuter gärna av en härlig middag - och frukost, mellanmål, lunch och kanske ett till mellanmål, och så nattsnacks förstås. Äter allt, tycker mycket om barn kan man säga.
Jag står vid din sida i vått och torrt, kan försvara dig mot jobbiga typer om så krävs.
Skogsturer, trädgårdsarbete eller fältarbete spelar ingen roll, jag älskar naturen oavsett väder.
På kvällarna sträcker jag gärna ut mig i tv-soffan.
Obs, både rapar och fiser så du får inte vara för fisförnäm, så att säga ;)
Låter som en kille Ixi skulle gilla! :D
 
Jag är en sprallig tjej med mycket egen vilja. Kan upplevas som lite svårflörtad, men det är framförallt för att de flesta beter sig som idioter och därmed ej är förtjänta av min uppmärksamhet. Ligger vi på samma (höga) nivå kommer vi däremot kunna ha riktigt kul ihop! Jakt är mitt största intresse, men mat, bollar och agility hamnar också högt upp på listan.
Söker dig snygga, charmiga kille med sinne för humor och stor jaktlust. Plus om du, som jag, föredrar att sova på mjuka bolster samt att du har förstånd att skilja på mitt och ditt. Allt ditt är mitt.
240116.jpg

Haha och där kom jag o tänka på Leos envisa försök. Hon ägnade honom inte ens en blick :rofl:
 
Mullig medelålders dam söker liten kaxig pudelgosse för umgänge. Gärna dvärg. Tycker om långa promenader och springa fritt i naturen. Badar gärna om tillfälle ges. Ser gärna att du är liten i maten (mer till mej) och slankt byggd. Bra om du inte är intresserad av barn då jag inte kan få några (kastrerad).Kan upplevas lite bitsk men när du vunnit mitt hjärta är jag din.

Endast svintohår göre sig besvär att svara
 
11034180_943110445729184_4824861113225354569_n.jpg


En kille i sina bästa år med något kilo för mycket på höfterna, söker en söt fjälla att dela madrass med! Jag älskar att springa i vindensfart, händer ibland att jag har så brått så andra får slänga sig ur vägen, men vad gör det!? Mat och godis är en stooor favorit så du ska vara minst lika glupsk som jag! Letar efter dig som har ett stort hjärta och en massa humor. Känner jag att du passar ihop med mig så inbjuder jag dig att dela rester som jag hämtar ur soppåsen när matte glömmer den framme och kanske en liten efterrätts blöja ;)
Hör gärna av dig så ska du få en härligt glad och lojal partner utan knussel! :heart
 
(Lagom seriöst för ett första inlägg här... ;))

Något äldre terrierdam/prinsessa, med (mycket) bestämda åsikter och barnasinnet kvar, söker undergiven kille för (hmmm...dominans-)lekar, strandbus (jag äääälskar stranden!) och kuddmys i soffan. Ålder är helt oväsentligt, men det är ett stort plus om du är en sheltie! :love: Stora, buffliga machos göre sig icke besvär. Du sover helst direkt på golvet, eftersom ALLA varma och mjuka platser är min privata egendom. Jag tycker om äventyr, camping och allehanda vildmarksliv, men att gå ut på vanlig trist promenad när det regnar är inget för mig (är man en prinsessa så är man). Tackar inte nej till ett uppfriskande lerbad om det är varmt eller en ordentlig hederlig bajsrullning om man råkar gå förbi rätt sorts bajs (nästan allt utom hundbajs funkar ypperligt, men mer lukt = högre kvalitet)! Andra intressen är bollekar, (katt)jakt, agility, sola, GRÄVA (är bäst på att hjälpa till i trädgården!) och träna tricks med matte (hon påstår att hon tränar mig, och jag låter henne leva i villfarelsen). :angel:
PS. Det är helt ok om du äter den så kallade "hundmaten" som brukar finnas i min skål, så att jag med full kraft kan koncentrera mig på att hypnotisera ner den riktiga maten, som resten av flocken äter vid bordet, på golvet.

image_zpsb1ogvkfu.jpeg
 
11034180_943110445729184_4824861113225354569_n.jpg


En kille i sina bästa år med något kilo för mycket på höfterna, söker en söt fjälla att dela madrass med! Jag älskar att springa i vindensfart, händer ibland att jag har så brått så andra får slänga sig ur vägen, men vad gör det!? Mat och godis är en stooor favorit så du ska vara minst lika glupsk som jag! Letar efter dig som har ett stort hjärta och en massa humor. Känner jag att du passar ihop med mig så inbjuder jag dig att dela rester som jag hämtar ur soppåsen när matte glömmer den framme och kanske en liten efterrätts blöja ;)
Hör gärna av dig så ska du få en härligt glad och lojal partner utan knussel! :heart

Tur det inte bara är min som lyckas tjuva åt sig blöjor :p
 
Vad finns kvar att undra över?

Men för all del, jag kan följa @TheaH s linje och bidra med en dickpic!
sCeBbqZ.gif


Och för de mer stillsamt romantiskt lagda så är jag en jävel på att hålla handen också.
nvmbSn7.gif


Så, nu har jag i alla fall täckt in alla sidor!

Asså no offence men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker Monster är dögullig eller om han bara är skitläskig! :o:love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp