Bukefalos 28 år!

Hundarnas dejtingtråd

IMG_0357.jpg


Ung tik söker tuff kille.

Du ska inte ha något emot att vara underst, då jag gillar att brottas och gillar att vara ovanpå. Inga mesproppar här, du ska gilla hårda tag. Är du stor är det inget hinder, men småkillar kan avstå från att skriva då du inte kommer kunna brottas tillräckligt hårt.

Mogen för sin ålder och har just nu stora drömmar om valpar, eller bara hitta en snygg pojk att ta hand om ;). Sova görs bäst i sängen under täcket, så du som hör av dig ska gilla att dra dig länge på morgonen och det gör absolut inget om du tar plats.

Så finns du, kille som gillar hårda tag? Hör av dig så kanske vi kan brottas i sängen du och jag ;)
 
IMG_0357.jpg


Ung tik söker tuff kille.

Du ska inte ha något emot att vara underst, då jag gillar att brottas och gillar att vara ovanpå. Inga mesproppar här, du ska gilla hårda tag. Är du stor är det inget hinder, men småkillar kan avstå från att skriva då du inte kommer kunna brottas tillräckligt hårt.

Mogen för sin ålder och har just nu stora drömmar om valpar, eller bara hitta en snygg pojk att ta hand om ;). Sova görs bäst i sängen under täcket, så du som hör av dig ska gilla att dra dig länge på morgonen och det gör absolut inget om du tar plats.

Så finns du, kille som gillar hårda tag? Hör av dig så kanske vi kan brottas i sängen du och jag ;)


PUSS, snygging!

bMUpyUZ.jpg
 
Helt klart!




(... och tänk på vad vi kan dra in på blocket med våra cochtelvalpar! :up:)

Hon borde löpa i april. Ska vi göra slag i saken? :up: Jag vill gärna titulera mig uppfödare. Kan du ta på dig kontakt med valpköpare och sånt där tråkigt? Ladda är ju ordentligt hälsotestad, har flera cert och har gått både BPH och jaktprov - är lite orolig för att det kan sänka priset? Det brukar ju aldrig finnas meriter eller hälsotester på de dyraste designraserna...
 
Hon borde löpa i april. Ska vi göra slag i saken? :up: Jag vill gärna titulera mig uppfödare. Kan du ta på dig kontakt med valpköpare och sånt där tråkigt? Ladda är ju ordentligt hälsotestad, har flera cert och har gått både BPH och jaktprov - är lite orolig för att det kan sänka priset? Det brukar ju aldrig finnas meriter eller hälsotester på de dyraste designraserna...

Äh, bara att mörka - hur dum är du? O_o

Få se nu, löp i april... Semestervalpar! Ka-ching!
 
Ung, snäll kille söker en likasinnad tjej. Min matte säger att jag är en tuff mjukiskille.
Du som älskar att bada och tycker att den perfekta sommardagen spenderas med att springa det snabbaste du kan genom vattnet. Du som gillar leksaker och tycker att den perfekta leken är att jaga mig och min leksak i timmar, men sen ändå aldrig försöker ta den av mig eftersom att du förstår hur mycket den betyder för mig.
Du som delar mitt stora intresse för skor. Kanske har vi en vacker dag några egna skor samlade i en fin hög i soffan? Jag är en sån som älskar att ge och jag kan putsa dina öron i timmar framför en bra film utan att du någonsin behöver putsa tillbaka.
Du får gärna dela mitt intresse för mat och du får inte vara rädd för höga höjder då en stor del av mitt liv spenderas både på köksbordet, diskbänken och på fönsterbrädorna. Man ser så mycket mer av världen från ovan (och högt uppe kan man ofta hitta mat också).
Men viktigast av allt är att du är glad och snäll, som jag. Bossiga tjejer som tacklas får mig att springa åt andra hållet. Sa jag springa? Jag älskar att springa. Så mycket att min matte kallar mig Forrest Gump. Hon påstår att vi lite lika, jag och Forrest.
Jag är en riktig friluftskille som tycker att dagen är för kort för att någonsin vilja gå in. Jag är den där som alltid är spårlöst försvunnen i samma sekund som matte öppnar ytterdörren för att gå in igen. Inte för att smita, bara för att få vara lite mer ute. Jag är en glad kille som njuter av det goda här i livet med en aldrig sinande optimism och energi. Livet är fullt av möjligheter och finns det en fest så är jag alltid bjuden.
Inga vägar är för långa, inga hinder är för höga och inget stup är för djupt för att inte våga hoppa.
Finns du där ute?

12654442_10153409133378030_2917147748812307604_n.jpg
 
Vad finns kvar att undra över?

Men för all del, jag kan följa @TheaH s linje och bidra med en dickpic!
sCeBbqZ.gif


Och för de mer stillsamt romantiskt lagda så är jag en jävel på att hålla handen också.
nvmbSn7.gif


Så, nu har jag i alla fall täckt in alla sidor!
Monster och Humla kunde ju få jättesötasnuttefina bappisar tillsammans. Humla är nämligen också världsbäst på att se korkad ut och hålla handen. Och det blir ju renrasig. Fantastiskt.
 
10435721_757135454347542_200408191462801081_n.jpg


Du hittar mig i vattnet. En oändlig simtur eller en härlig dusch är ett par av mina favoritplatser. Jag tycker också om att jaga rådjur i skogen och spåra min matte när hon har gått bort sig.

Du bör vara en mogen dam, som gärna sover nära men har vuxit ur lekande och flängande. Har du valpplaner får du söka dig vidare, men jag har inget emot ett aktivt samliv. Att jag saknar en del av min anatomi, hindrar mig inte från njutning.

Min största passion här i livet är mat. Du får gärna vara kräsen, så kan jag äta upp din också. Du får inte heller vara för rättfärdig, för jag behöver någon som distraherar matte medan jag smyger upp på köksbordet.

Om det här känns rätt, får du gärna bli min :heart
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp