Bukefalos 28 år!

Hundfolk i Uppsala!!

R

Ruben Salte

Ska flytta till Uppsala till sommaren och vill ha lite folk att träna AG med! Har ni några träningsgrupper man kan vara med i eller nåt? Det är så svårt att komma in ny i klubbar...
 
Sv: Hundfolk i Uppsala!!

Vet ingen klubb eller träningsgrupp, ville bara hälsa dig och vovven välkomna till Uppsala!!! Behöver du en promenadkompis så ställer vi görna upp jag och vovven! *le*
 
Sv: Hundfolk i Uppsala!!

Uppsala hundvänner är från början en agilityklubb som nu även har börjat hålla lite andra kurser oxå. Jag o min voffa har gått nybörjarkurs där - meningen var att det skulle bli mer, men ännu har det tyvärr inte blivit av...

http://www.uppsalahundvanner.se/
 
Sv: Hundfolk i Uppsala!!

heylan skrev:
Uppsala hundvänner är från början en agilityklubb som nu även har börjat hålla lite andra kurser oxå. Jag o min voffa har gått nybörjarkurs där - meningen var att det skulle bli mer, men ännu har det tyvärr inte blivit av...

http://www.uppsalahundvanner.se/


Tack!! Jag gick förbi där häromdagen! Ska garanterat dit och visa upp mig när jag flyttat hit!!
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 343
Senast: Dentaku
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 395
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
407

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp