Bukefalos 28 år!

Hur ändra sitt namn

A

Annki

Tråkig som jag var när jag registrerade mig så döpte jag mig till vad jag heter men nu vill jag ändra det till något roligare.... hur gör man :confused:
 
Sv: Hur ändra sitt namn

Det kan du inte. Antingen slutar du använda detta nicket, eller så får du registrera dig ett nytt. Tänk bara på att du måste ha en annan mailadress då.
 
Sv: Hur ändra sitt namn

Det är dumt! då måste man ju gå ut och skaffa nån tillfällig mailadress för att man vill ha nytt användarkonto
 
Sv: Hur ändra sitt namn

Ja precis. Vet att någon sa någon gång att man bara behövde stryka sin mailadress i det nicket man har nu så gick det. Vet en som försökte med det men det funkade inte. Annars kan man ju maila Gunnar och be honom ta bort det befintliga nicket.
 

Liknande trådar

Relationer Jag heter Simon och jag tycker att det är fint namn men för vanligt. Jag vill ändra mitt namn till Zigge istället, coolt namn. Jag har...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Tranan
·
Övr. Hund Om allt går vägen är det om nån/några veckor en phalène hane på väg hit till stugan. Han heter förstås ett långt och omöjligt...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 335
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 864
Senast: Seabaz
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 375
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp