Hur får man in bilder i inläggen?

Turnar0und

Trådstartare
Någon snäll moderator får väl flytta om det är fel, men jag tror faktiskt att den ligger rätt :banana:

Iallafall. Om jag har en bild på datan som jag vill lägga ut i ett inlägg, hur gör jag då? MÅSTE man lägga upp den på ex. photobucket?
 
Sv: Hur får man in bilder i inläggen?

:o jag skyller på att jag inte har förstått det här forumet ännu; har ingen aning om vad en nålad tråd är eller hur man söker :angel:
Men en nålad tråd är väl dom som är högst upp? Dom verkar aldrig försvinna :idea: jag tror jag just insåg vad en nålad tråd är :D

tacktack iaf
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 754
Senast: Ramona
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 519
Senast: verser
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp