Hur får man in bilder i inläggen?

Turnar0und

Trådstartare
Någon snäll moderator får väl flytta om det är fel, men jag tror faktiskt att den ligger rätt :banana:

Iallafall. Om jag har en bild på datan som jag vill lägga ut i ett inlägg, hur gör jag då? MÅSTE man lägga upp den på ex. photobucket?
 
Sv: Hur får man in bilder i inläggen?

:o jag skyller på att jag inte har förstått det här forumet ännu; har ingen aning om vad en nålad tråd är eller hur man söker :angel:
Men en nålad tråd är väl dom som är högst upp? Dom verkar aldrig försvinna :idea: jag tror jag just insåg vad en nålad tråd är :D

tacktack iaf
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 643
Senast: Wille
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 412
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 006
Senast: Gabby_Ossi
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
705
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp