Hur får man tag på danska gårdar/hästars härstammning.

Sammet

Trådstartare
Söker en uppfödare i Danmark. Någon som kan tipsa om en bra internetsida som man kan leta på?

Vad vi behöver veta är om hästen är tävlad, vem som tävlade den, vem hans uppfödare var, vem hans sista äg. i danmark var och hur man får tag på dessa.
 
Hej!!
Jag har oxå köpt en häst från danmark, genom en annan person. Men det finns inga papper eller nått, så ja räknar inte med att kunna få reda på nått... Men vet du var den kommr ifrån eller???

//fia
 
Om du har hästens namn eller reg nr så kan jag kolla uppfödare och eventuella tävlingsresultat på HesteData.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 264
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 176
Senast: tuaphua
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 234
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp