Bukefalos 28 år!

Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Nja inte egentligen, kan kanske bero på att vi har besök och att han hann klämma tre öl under telefon samtalet. :o:D:rofl:

Och imorgon så lär han inte minnas något och därför kommer hela scenariot att upprepas! Fast detta gång SKA han skrika som en liten flicka!! :devil:

Måste bara tillägga:

MOHHAHAHAHHAHAHHAHAHA
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

:rofl:


stackars grabb, helt ovetandes om att han är fredagsunderhållning på buke :angel:

:rofl::rofl: Visade detta meddelandet nu!!:angel:
Jag fick inte pussa honom efter det. :D

Sambon- Mäh, har du lagt ut en tråd om detta!!

Jag:
LOL

En Zizzy med ett brett leende. :D
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Och imorgon så lär han inte minnas något och därför kommer hela scenariot att upprepas! Fast detta gång SKA han skrika som en liten flicka!! :devil:

Måste bara tillägga:

MOHHAHAHAHHAHAHHAHAHA

hahahahahahaha:rofl:

:rofl:
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

:rofl:

äsch då, nu ska han inte vara så lättstött :p

vi stackare (sjukling i mitt fall) som sitter hemma en fredagskväll måste ju ha nått att roa oss med också :p
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Kan jag roa dig med en bild?
Här satt han rätt så länge, prattade i telefon, skrattade och stojjade, helt ovetandes. :devil:
På bilden, lägger han precis på, och kollar meddelanden precis efter han lagt på. :D


Pilen visar var hon sov. :D

//

Han är ju underbar, han äter fiskgratäng, gissa vem som hoppar på honom hela tiden och vill äta maten. :D:rofl:

Sen har han kommit på en ny övning, lyfter man katten, låter den.
(Hon pratar..:D)
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

:rofl:

ah då förstår jag hur hon smög sig på honom med :p

kul med en så cool kisse, verkar social och ja, cool. haha, kul med en som pratar också :D
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

frågan jag ställer mig är: får hon sova i sängen? :angel:
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Klockrent!

Nu vet jag hur man ska göra när man vill ha en katt till alltså ;) :angel:
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Min sambo är lite besvärad av denna tråd. Han är orolig för att den ska ge mig nya idéer. Det sägs att man är två om alla beslut när man är sambos - men jag anser att det hela beror på hur finurlig den andra är när den vill ha sin vilja igenom :D
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

shit vilken beauty! enda katten jag skulel kunna tänka mig faktiskt. antar du fick punga ut en förmögenhet för den;)
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Vilken liten sötnos :p

*efter att ha smörat lite kommer nu mitt trådkap ;)*

Är dom helt nakna? Inte ens lite fjun? Hur känns det att klappa dom?
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Haha det låter vettigt ;)
Påminner om när vi (jag och min bror) åkte tillsammans med vår mor för att köpa en liten kisse från ett djurhem för många år sedan. Vi hade inte sagt något till pappa då vi tänkte att han ansåg det fanns tillräckligt med djur hemma redan (diverse smådjur och en lite äldre katt). Så, vi åkte helt sonika och hämtade denna ljuvliga lilla bondkatta på 6 månader och installerade henne hemma hos oss medan pappa var på jobbet. När han kommer hem ett par timmar senare möts han av en (skittuff :p) nyfiken liten katt i hallen. Allt man hörde var:
"Nemen...? Hej där"
Det tog inte många minuter innan hon charmat honom ;)

:D
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Vilken liten sötnos :p

*efter att ha smörat lite kommer nu mitt trådkap ;)*

Är dom helt nakna? Inte ens lite fjun? Hur känns det att klappa dom?

Det är lite olika, dom finns från helt nakna till kortpälsade. Jag har bara klappat en, hon var helt naken och varm och lite gummiaktig. Dock verkar dom vara väldigt goa i humöret alla, hör bara gott om dom faktiskt :love:
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Tack för svaret! :laugh: Jag har också bara hört gott om deras temperament, men har aldrig träffat någon själv så jag är nyfiken på den här rasen. Efter den där beskrivningen på hur dom känns måste jag ju bara leta upp en haha
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Vira är nästan helt naken, hon har kort kort päls på nosen men inget mer.
När man klappar på henne så känns det som om du tar på en varm människa, som är hårlös. :D

Husse gillar Vira nu, hon har sina hyss för sig så man kan inte låta bli att göra annat. :love:
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Måste vara en annorlunda känsla första gångerna man klappar (det är väl av gammal vana man förväntar sig päls på en katt) :D *ja, jag måste definivt leta upp en efter denna tråd*
Hur känsliga är dom för låga temperaturer?
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Än har jag inga element på hemma och har inte sett henne frysa och ändå bor vi i ett hus som är dåligt isolerat.
När hon sover ligger hon i sin korg under sin filt. :love:

Jadu, jag rekomenderar dessa små monster starkt. :love:
 
Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Tack för svaren :bow:

(ja, jag faller mer och mer för rasen ju mer jag hör om den)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 903
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 502
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 289
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 788
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp