Hur fort går man fram ?

Sv: Hur fort går man fram ?

Man går så fort fram som bebisen vill. Vill den käka en hel burk så får den det. Gröt ska man inte göra själv till bebisarna. Den man köper är anpassad till så små barn och det funkar inte med vanliga havregryn.

BVC sa alltid att föräldrarna bestämmer vad barnet ska äta och barnet bestämmer hur mycket det ska äta. Väldigt klokt.

det går alldeles utmärkt att göra egen gröt!! men den är givetvis inte järn- och vitaminberikad som köpegröten men om barnet inte enbart livnär sig på gröt är det ingen fara - och som smakportioner fungerar det med...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är fortfarande i sorg efter att min katt hastigt och totalt oväntat rycktes ifrån mig för några veckor sedan. Alla hans saker är...
2
Svar
33
· Visningar
4 738
  • Låst
Trädgård & Växter Nu har Impectas nya katalog kommit. Och nästa vecka går vi äntligen mot ljusare tider igen. :love: Då måste man få lov att komma med en...
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
111 666
Senast: Badger
·
Hästhantering Nja, det var ju att ta i, för det är hon verkligen inte. Men något är helt klart fel. Min kelgris som alltid kommit fram bland de...
2
Svar
23
· Visningar
5 506
Senast: moiran
·
Hästhantering Har börjat lastträna mina två unghästar, Aleiga och Lokkur. Dom är födda i Maj 2009. I måndags lastade jag först Aleiga utan några...
Svar
13
· Visningar
1 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp