Bukefalos 28 år!

Hur går det för era -05'or #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era -05'or #8

Shiiit vad häftigt :bump:!

Om man ändå inte vore så jäklans feg! Tror min tuffing till häst hade varit perfekt till detta och hade haft superkul, men han fick lite fel ägare för det :p.

Hur blir man tuffare? Och hur kommer man över sin rädsla?

Du måste berätta hur det går för er, sen när snön är ett minne blått :laugh:!
 
Sv: Hur går det för era -05'or #8

Haha, gillar din reaktion!

*kl*

Måste bara visa er alla det här och lobba för att alla som tycker att det ser roligt ut går med i Team Chasing Sweden på Fejjan! Filmen är helt nygjord och vi som är med i TCS försöker nu få sporten att växa så det kan ordnas fler träningar och tävlingar. Kanonbra sport för unghästen eftersom allt sker i flock!

Klippen i filmen är från det stället där jag har mina hästar (inte de första två dock som är från Falsterbo). Behöver jag nämna att jag längtar till våren när jag har all den träningsmöjligheten precis på baksidan!? Sommarens delmål är def. att starta Avalon i TC SM som går där 18-19 sept.

PM'a gärna om ni vill veta mer :)

http://www.youtube.com/watch?v=ZTnAWs9zHnQ

Trots att jag är dressyrnörd, det där ser ju grymt kul ut!! Hade det funnits träningsmöjligheter på närmare håll hade jag absolutprovat på. (inte alls avundsjuk på dina träningsmöjligheter :angel:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 254
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 497
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 595
L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 549
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp