Hur går man ur?

S

sandrorita

Hej, jag har en fråga gällande hur man som medlem går ur bukefalos? Jag har så många sidor som jag är medlem i och känner att jag måste prioritera de sidor jag är inne på mest. Jag vill därför endast bli en gäst på detta forum. Hur ska jag gå till väga? :) / MVH Sandra :)
 
Sv: Hur går man ur?

Men det är ju bara att sluta att logga in om du inte vill vara kvar :confused: Man kan väl inte längre skriva inlägg som Gäst.

Man kan inte gå ur utan om du slutar logga in så avslutas ditt konto efter något år. Nåja i särskilt speciella fall kanske Gunnar kan avsluta ditt konto, jag vet inte.
 
Sv: Hur går man ur?

okej, då slutar jag helt enkelt att logga in :) Tack för svaret endå :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 552
Senast: Mineur
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 077
Senast: nullo-modo
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 993
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp