Bukefalos 28 år!

Hur hålla ponnyn i form?

Sv: Hur hålla ponnyn i form?

Om hästen var i kondition tar det 6 månader för den att tappa allt, men så länge hästen stått tar det dubbelt så lång tid att att få tillbaka allt.

Men finns det ingen som kan rida den, du akn väl rida u på den eller lite lättare träning, vet inte vad det är för ponny, men orkar den bära upp en vuxen ryttare ska det väl inte vara några problem??:rofl:
 
Sv: Hur hålla ponnyn i form?

Man kan ju alltid prova med att fråga en liten och lätt ridlärare om hon skulle kunna rida nån gång... Eller så kan du väl bara rida nån gång i veckan ovh dom andra dagarna kan du kanske gå med hästen eller nåt sånt....
 

Liknande trådar

Ridning Jag hyr en ponny som jag rider och sköter 4-5 dagar i veckan. Har stor frihet och får lägga upp ganska fritt. Ponnyn är äldre men...
Svar
18
· Visningar
3 710
Senast: Cambrie
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 833
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 567
Senast: Hoppsin
·
Kropp & Själ Jag varnar för lite långt och kanske rörigt inlägg. Jag borde nog vara anonym men orkar inte skapa ett nytt nick just nu. Jag behöver...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 341
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp