Hur länge får man tävla A,b och c ponny ?

Sv: Hur länge får man tävla A,b och c ponny ?

Men alltså jag har för mig att det fanns åldersgränser för att få tävla med A, b, c o d ponny ? Finns det inte det ?
Jag menar en 18:åring ser ju lite dum ut om den tävlar dressyr med en Shettis :confused:
 
Sv: Hur länge får man tävla A,b och c ponny ?

jorå, åldersgränserna finns (dock inte inom vissa grenar som t ex gymkhana & polo)

men ett exempel då. när du är 17 så kanske du vill tävla dressyr med din d ponny, då är du ju inte för gammal.
men du kan ju ändå vara för stor, eller hur

så det finns både åldersgräns och ett krav på att ekipaget ska se propotionerligt ut
 
Sv: Hur länge får man tävla A,b och c ponny ?

Ja, man måste ju tänka på hästens bästa också !!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Har i år svårt att få tag på halm, har inte tillräckligt mycket kvar för att fortsätta ge som jag gör idag. Finns det andra saker...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: warg
·
Utrustning Är på jakt efter en dressyrsadel till vår c-ponny. Han har idag en prestige versailles 16" bomvidd 33 som ligger bra. Vad ska jag leta...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: ako
·
Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Badger
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 819
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp