Bukefalos 28 år!

Hur man illustrerar en poäng

@mandalaki: :bow: :bow: :bow:

Det är fascinerande hur ett så enkelt koncept ska vara så svårt att få in i skallen för en del.
Ja, det är så himla enkelt egentligen. Men skillnaden är ju att folk har sex frivilligt hela tiden, brukar det bemötas med. Men folk ger ju också bort saker frivilligt hela tiden. Jag har gett bort två avlagda iphones, t ex. Det innebär inte att någon har rätt att plocka av mig mina nuvarande.
 
Te-filmen är brilliant!
Den andra har jag inte sett innan. Känner mig inte helt säker på om jag skall skratta eller gråta åt den :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 340
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
94 95 96
Svar
1 903
· Visningar
61 649
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 648
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp