Hur mycket kollar ni på YouTube

Jag har lärt mig massor om hur man ser om en sadel passar eller ej. Utan youtube hade jag inte lärt mig så mycket, som jag vet idag.

Likaså har jag nördat ner mig på några westernryttare i USA, bara för att-liksom...

Jag är ingen westernryttare och har aldrig ens suttit i en westernsadel.

Men det här är inget jag gör dagligdags. Nu är det nog något år sedan.
 
Jag har lärt mig massor om hur man ser om en sadel passar eller ej. Utan youtube hade jag inte lärt mig så mycket, som jag vet idag.

Likaså har jag nördat ner mig på några westernryttare i USA, bara för att-liksom...

Jag är ingen westernryttare och har aldrig ens suttit i en westernsadel.

Men det här är inget jag gör dagligdags. Nu är det nog något år sedan.

Leva på en ranch i Montana och vara cowgirl ska jag bli i mitt nästa liv!
 
Jag har lärt mig massor om hur man ser om en sadel passar eller ej. Utan youtube hade jag inte lärt mig så mycket, som jag vet idag.

Likaså har jag nördat ner mig på några westernryttare i USA, bara för att-liksom...

Jag är ingen westernryttare och har aldrig ens suttit i en westernsadel.

Men det här är inget jag gör dagligdags. Nu är det nog något år sedan.
Det är en av de saker jag gillar mest med YouTube, att man kan nörda ner sig i saker man knappt ens visste att de existerade eller fungerade från första början :D
 
Extremt lite, avskyr plattformen i sig och ogillar nästan alla som gör youtubefilmer. För hetsigt visuellt och ljudmässigt. Föredrar att läsa, helst vetenskapliga artiklar.

Men, jag använder den ändå ibland. Vissa saker kan man ju bara lära sig genom att se. Senast såg jag Waldemar Wass serie när han red in en unghingst. Och några klipp från TRT för att ta reda på vad det var för snubbe/metod.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp