Husdrömmen som blev en mardröm

Jag har också följt tråden i tysthet och har nu skrivit under listan. Har inte använt Google Drive innan, men hoppas att det fungerade!

Hoppas hoppas hoppas att det vänder för er nu @saint__anger, såhär kan ni ju inte ha det längre!!
 
Jag kommer åt dokumentet och tyvärr så verkar det som om någon har råkat radera alla namn. Det är i allafall tomt just nu
 
Jag kommer åt dokumentet och tyvärr så verkar det som om någon har råkat radera alla namn. Det är i allafall tomt just nu

Instämmer. Enda texten nu är: "Jag skriver".

Hoppas verkligen det inte är någon som sabbat.

Jag följde länken och fick upp samma som er, men har lyckats återställa dokumentet till hur det var innan det blev ändrat till "Jag skriver."

Kolla gärna om det återställningen även syns för er så att det inte bara är mitt Chrome som luras. :)
 
Jag följde länken och fick upp samma som er, men har lyckats återställa dokumentet till hur det var innan det blev ändrat till "Jag skriver."

Kolla gärna om det återställningen även syns för er så att det inte bara är mitt Chrome som luras. :)

Tusen tack! :) Jag har även kopierat in namnen på alla så här långt om något skulle hända dokumentet.

Men det är fantastiskt hur många som har skrivit på. Jag har även fått en hel drös signaturer på PM!
 
Underbara ni är!!

Kan försöka maila lite bilder ikväll på huset så dem kommer med i ansökan. Jobbigt nog har jag bilderna på fler olika datorer så ska försöka sammanställa ett par stycken som visar på vad vi gjort och vad som är kvar.

Har vart sjuka hela högen här hemma så orken har inte riktigt funnits till att göra mer än det mest nödvändiga här hemma.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 323
Senast: Calmiche
·
Hemmet För flytt. Ett stort steg från hyresrätt till egen villa. Den 16 januari får vi nycklarna till vårt eget lilla fina hus, ett väl...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Solvira
·
Hemmet Behöver nog gnälla av mig lite, för att göra en jättelång historia kort så blev vi mer eller mindre tvingade att flytta från vårt...
Svar
15
· Visningar
2 463
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp