Bukefalos 28 år!

Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

gul_zebra skrev:
Om du åker neråt kommer du inte till mig ;) Jag är uppåt :P
för van att åka ner åt så blir atomatiskt(hmm verkar sakna 60kr för att kunna dra med dig(då har jag räknat med dyraste tågbilljeten från borlänge till stockholm
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Hehe ok :D

Men daah, jag tillåter inte att du betalar ändå :P Hade gärna lånat om jag haft pengar sen däremot, men det har jag inte heller :P
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

nja snarare var det en tia men ja själklart skulle jag juh int bjuda dig utan att räkna med någon sors av gentjänst
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Jamendåså :P
Fast gentjänst är ju lite svårt, skulle vara just att få pengarna tillbaka sen igen :P
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

gul_zebra skrev:
Jamendåså :P
Fast gentjänst är ju lite svårt, skulle vara just att få pengarna tillbaka sen igen :P
tja lr om du ska förbi stockholm och hämta något och jag sammtidigt ska ha något där ifrån att du tar en sväng förbi västerås på hemvägen
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Fast jag ska ju inte till sthlm heller... Skulle vara om några år när jag har lägenhet och kan ha fler råttor :P
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

man vet juh aldrig dock verkar problemet vara att ska jag ner till dig måste jag åka kvällen innan(dock int hundra kollar upp bättre med tågtiderna sen)
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

ja så kan det men åhh nu vill jag ha mina honor juh
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Jag vill också ha fler råttor. Slår vad om att djuraffären hade pew-hona också, men såg inte för de låg i huset... men mej vill ju haaa :love: Jag ska ju hålla mig borta från zooaffärer egentligen, men just den djuraffären har visst börjat ta in från uppfödare... och så tar de bra hand om djuren och så. Om man ändå kunde! :love:
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

haha mina honor är just två pew:sar(kunde int hålla mig längre nu)
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Ey lyxigt värre då! :eek: Vill med ha ju :love:

Och nu när du ändå är igång kan du ju ta och berätta allt du vet om de också ;) :angel:
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

gul_zebra skrev:
Ey lyxigt värre då! :eek: Vill med ha ju :love:

Och nu när du ändå är igång kan du ju ta och berätta allt du vet om de också ;) :angel:
nepp vet dock int mycket mer än färg och namnen så :devil:
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

gul_zebra skrev:
Men vad heter de då? :P
hemligt dels för jag tänker döpa om dem gillar inte deras nuvarande namnså särkilt
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Men han ska väl inte bestämma sånt heller, det är det ju jag som gör :angel: ;)
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

nepp frasse bestämma det fom idag
 

Liknande trådar

Övr. Djur Fulica http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/342200/dsc06886_orig_SE.jpg...
Svar
6
· Visningar
800
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nyss knäppta på Lolita och Tarja :-) Var ju bara tvungen att visa, Tarja blev ju såååå söt! :love: Lolita och Tarja på...
2
Svar
22
· Visningar
1 311
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Och här är resultatet :) Blev bara två dock, han ville in rätt snabbt idag. Här är lite andra från idag...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur lilla Lurifix (ja han får heta det tills jag kommit på bättre namn) är en black eubk rex även om så en väldigt dålig sådan man har då...
Svar
9
· Visningar
841
Senast: Orzon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp