Bukefalos 28 år!

Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

nej då han e jätte snäll juh :p
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

va nu sarah int riktigt hänga med
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

joda det e han visst. hoho tänkte säga lr hur frasse sen kom jag på att frasse int längre sitter i knät
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Nä men jag får ju inte veta vad töserna heter :mad: :P

Så blir det jämt för mig ju. Alltid tror jag de sitter på axeln när de inte gör det... Den enda som fortfarande är kvar där är Sivert, och i vissa fall Reno. Resten är ena riktiga svikare :mad: :D
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

gul_zebra skrev:
Nä men jag får ju inte veta vad töserna heter :mad: :P

Så blir det jämt för mig ju. Alltid tror jag de sitter på axeln när de inte gör det... Den enda som fortfarande är kvar där är Sivert, och i vissa fall Reno. Resten är ena riktiga svikare :mad: :D
nja dem flesta stannar i knät för migmen axel är int allt lika populär
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

I knät vill ingen av mina sitta... Ska de sitta stilla är det axeln som gäller, fast för de flesta duger inte ens det :P
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

gul_zebra skrev:
I knät vill ingen av mina sitta... Ska de sitta stilla är det axeln som gäller, fast för de flesta duger inte ens det :P
nja hos mej är det väl nacken som gäller lr axeln knät föredras dock om mna har kjol på sig
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Nacken är inte poppis att ligga i ensam har jag märkt. Om man däremot är fler så det blir lite knöl klätter och rivande så är det helt ok för de... Att det gör ont med rivsår bryr de sig inte nämnvärt om däremot :angel:
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

juh fler man e i nacken juh bättre därimot får bara en vara med vid datorn så försekr varva lit
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Hehe jag har maxgräns på 5 råttor i nacken för tillfället :angel: Trångt men det går med lite envishet :D
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

oja men jag har juh int så många råttor int ännu iaf får nog räcka med samman lagt 6 råttor för tillfället
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

gul_zebra skrev:
Men ändå :P
Gosh, jag är ju avis nu ju. Blaj.
avensjuk på vad att jag ska få pewsar lr. men gish vad pojkarna verkar gilla väling
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Ja såklart. Pewar är ju rena drömmen :love:
Euuw :crazy: Tänkte köpa välling förut men det var så dyrt... Mina får nöja sig med barnmaten och allt annat :P
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

gul_zebra skrev:
Ja såklart. Pewar är ju rena drömmen :love:
Euuw :crazy: Tänkte köpa välling förut men det var så dyrt... Mina får nöja sig med barnmaten och allt annat :P

vara dyrt mitt har räckt över tvåmånader och har en massa kvar blir juh typ fem liter av den jag köpte därimot är barnmat dyrt
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

oja och då har jag ändå slösat med det
 
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Jäklar :crazy:
Fan att man inte har pengar nu då. Mina sista ska skickas till han jag köpte nya snäckan av ju :(
 

Liknande trådar

Övr. Djur Fulica http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/342200/dsc06886_orig_SE.jpg...
Svar
6
· Visningar
800
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nyss knäppta på Lolita och Tarja :-) Var ju bara tvungen att visa, Tarja blev ju såååå söt! :love: Lolita och Tarja på...
2
Svar
22
· Visningar
1 311
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Och här är resultatet :) Blev bara två dock, han ville in rätt snabbt idag. Här är lite andra från idag...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur lilla Lurifix (ja han får heta det tills jag kommit på bättre namn) är en black eubk rex även om så en väldigt dålig sådan man har då...
Svar
9
· Visningar
841
Senast: Orzon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp