Bukefalos 28 år!

Importera från Polen.

Sv: Importera från Polen.

Nu är lilla grå hemma.
Väldigt fin och kraftfull, däremot en bra bit mindre än vad jag trodde. Risken är att han blir för liten men vi får se. :)
Lugn i transporten, hingstig när vi kom hem men fann sig direkt och började äta och dricka med en gång.

Jag gillar mindre hästar :d Den får gärna flytta hit när du utbildat den vidare :idea:
 
Sv: Importera från Polen.

Väldigt fin och kraftfull, däremot en bra bit mindre än vad jag trodde. Risken är att han blir för liten men vi får se. :)


Det är lugnt, jag kan ta han :D:D:D:D:D;)



Hur var hull osv? Nu har ju jag absolut ingen aning men detta ser ju ut på bilderna att vara en väldigt trevlig häst och i en prisklass högre än många andra polska hästar som annonserats ut på h*stnet de sista åren. Jag har flera gånger blivit förvånad när man ser annonsbilder och hästarna är magra och ser ut att vara fulla av ringorm :eek: Detta var ju minst sagt en annan typ av annonsbild!
 
Sv: Importera från Polen.

Hullet är bra, tom för bra för han måste banta. ;)
Han är fin och har inga sår eller liknande mer än ett litet som han har fått på vägen hit. han var snäll att lasta om fast att det körde stora lastbilar förbi honom.
Idag ska vi sitta upp på honom för första gången och det kan ju bli rätt spännande eftersom han är rätt rejält hingstig. ;)
 
Sv: Importera från Polen.

Snacka om att du fick hem en riktig snygging på postorder ;) Håller tummarna att allt går kalas!
 
Sv: Importera från Polen.

Jag skulle aldrig köpa en häst osedd!
Tycker alltid att första intrycket är det viktigaste!
Den sociala biten osv, och det är svårt att bedöma på film och bild ;)

Varför vill du importera från Polen? :D
 
Sv: Importera från Polen.

Berätta hur det går!:bump::laugh: Vill ju veta. Jag har seriöst fastnat för en häst ordentligt, jag kan bara inte släppa den ur tankarna..Går in och kollar videon minst två gånger om dagen och det samma med annonsen. Det skulle varit trevlans om du kunde PMa från vilket stall/uppfödning du köpte hästen ifrån då jag är riktigt sugen på en. Funderar seriöst att önska mig en resa till Polen som present så jag kan åka dit och kolla den live. Vad tror du om det?

Men PMa jättegärna uppfödningnamnet vill kolla om det kan vara en sån slumt att det är ifrån samma :) (Men PMa försöker hålla "min" klanske,kanske,kanske bilvande häst hemlig ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 843
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 265
Senast: Cambrie
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 604
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp