Bukefalos 28 år!

Inför Bruksprov 2018

Hur är väglaget där nere nu? Ska sitta och köra 25 mil på illröda vägar enligt trafikverket... Och lämplig klädsel, är det infravärme på läktaren? Är -5 och snålblåst här, är det samma nere i Skåne så kommer hela sällskapet att frysa ihjäl troligtvis.
 
Hur är väglaget där nere nu? Ska sitta och köra 25 mil på illröda vägar enligt trafikverket... Och lämplig klädsel, är det infravärme på läktaren? Är -5 och snålblåst här, är det samma nere i Skåne så kommer hela sällskapet att frysa ihjäl troligtvis.

Infran var jättebra igår, fick ta av mig både jacka och kofta.
 
Hur är väglaget där nere nu? Ska sitta och köra 25 mil på illröda vägar enligt trafikverket... Och lämplig klädsel, är det infravärme på läktaren? Är -5 och snålblåst här, är det samma nere i Skåne så kommer hela sällskapet att frysa ihjäl troligtvis.

Den är på, men sitter du inte direkt under blir det lite kyligt. Bra att ha ett par lager kläder som man kan ta av sig när man sitter i värmen. Snorkallt och blåsigt och ute!
 
Idag har jag svårt att få ihop min dag. :p Borde hinna rida en häst efter att treåringarna visats. Men det känns som det är för kort paus mellan hoppningen och dressyren i em, för att hinna ut med en häst till. Så frågan är vad som är ok att missa. :crazy:

Nån fler som kollar nu? Jag tyckte Sigismund var oerhört underhållande, verkar vara en del i huvudet på honom.
 
Tycker (som vanligt om jag inte missminner mig) att det är trist att ljudet är så dåligt. Men tycker om flera av hingstarna som visas i år.
Fritidsryttare- vad tyckte du om Touchdown? Jag var ändå positivt överraskad. Med tanke på, om jag hörde rätt, att Mattias Jansson inte ridit den mer än typ en vecka. Det händer lite för mkt fram och lite för lite bak och inte helt lösgjord men ändå väldigt fin, tycker jag.
 
Tycker (som vanligt om jag inte missminner mig) att det är trist att ljudet är så dåligt. Men tycker om flera av hingstarna som visas i år.
Fritidsryttare- vad tyckte du om Touchdown? Jag var ändå positivt överraskad. Med tanke på, om jag hörde rätt, att Mattias Jansson inte ridit den mer än typ en vecka. Det händer lite för mkt fram och lite för lite bak och inte helt lösgjord men ändå väldigt fin, tycker jag.

Tänkte precis skriva samma sak! Jag har ljudet på högsta men hör ändå bara ett högt brus och så domaren som mumlar nåt som jag tror är kritik. :(
 

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
46 031
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 546
Senast: Cambrie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
134
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp