Bukefalos 28 år!

Inför tävling

Jennnnka

Trådstartare
Hej! Första tävlingen på onsdag, nervöst!

Funderade på vad jag behöver ha med mig till sekretariatet, bara passet? Måste jag anmäla mig själv eller kan min medhjälpare göra det? Min häst kan bli rätt så stissig på nya platser..

Och om han blir rädd och inte går att få runt programmet, kan man utgå då genom att tacka för sig? Räknar med att det går bra, men om :)

Tacksam för svar :)
 
Hej! Första tävlingen på onsdag, nervöst!

Funderade på vad jag behöver ha med mig till sekretariatet, bara passet? Måste jag anmäla mig själv eller kan min medhjälpare göra det? Min häst kan bli rätt så stissig på nya platser..

Och om han blir rädd och inte går att få runt programmet, kan man utgå då genom att tacka för sig? Räknar med att det går bra, men om :)

Tacksam för svar :)
Vem som helst kan visa passet med vaccintyget. Och om du tycker att det går dåligt kan du välja att utgå. Men ge inte upp om han blir knasig, det kan vara bra med alla sekunders miljöträning.

Lycka till!
 
Kom bara ihåg att du inte får lasta ur innan du visat pass med vaccinationsintyg. Ibland tittar de på det redan på parkeringen, men oftast är det i sekretariatet.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 409
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 945
Senast: Mkb
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 129
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp