Inga notiser?

bumpo

Trådstartare
Har du grejat med notissystemet @Gunnar för jag får inga notiser längre. Varken om bevakade trådar, citeringar eller gillamarkeringar. Och är det någon mer som har samma problem?
 
Vad jag vet har jag inte ändrat något, jag fick i alla fall denna notis om att du taggat mig.
Man kan alltid prova ctrl+F5 eller tömma webbläsarcachen, ibland kan det hjälpa.
Även jag vill gärna ha reda på om andra har liknande eller andra problem.
 
Jag har tömt cachen för att se om det var problemet och startat om mobilen. Jag läser nästan enbart buke på mobilen nu mera.
 
Jag har bara märkt att jag tappar notiser om jag inte läst notisen när den kommer.
Dvs om jag missar att läsa i den tråden jag fått notis om kommer ingen ny notis förrens jag vart in i tråden igen. Som nu hade jag missat dejtingtråden (inte för att jag vet hur men iaf) men hoppas den kommer tillbaka i notiser nu när jag läst den...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej Har landat i insikten att nuvarande bana - vården - inte är min grej. Det är inte så kul längre. Det är dags o byta, plugga är...
Svar
18
· Visningar
1 220
Senast: manda
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 655
Senast: BernT
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 470
Senast: sorbifolia
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp