Bukefalos 28 år!

Inga smileys i svar!!!

Luxi

Trådstartare
Undrar bara om ni har gjort något vid uppdateringen så att man inte kan lägga med smilies i sina inlägg, i andra webbläsare än Explorer? Funkar bara där för mig, ej i Firefox, klickar man på en smiley, försvinner markören, och jag har inte kryssat i "stäng av smiley-rutan" längst ner...

Tack på förhand!
 
Sv: Inga smileys i svar!!!

Ok, har också Firefox så jag testar! :) ser ni en glad smilie så funkade det!!
 
Sv: Inga smileys i svar!!!

Smulu skrev:
Ok, har också Firefox så jag testar! :) ser ni en glad smilie så funkade det!!

konstigt tycker jag, för jag har uppdaterat och kollat men funkar ändå inte i Ff!! Här i IE funkar det iallafall!!:smirk: :bump:
 
Sv: Inga smileys i svar!!!

Har du provat att rensa cachen i din webbläsare för säkerhets skull?
 
Sv: Inga smileys i svar!!!

Jag har rensat cachen och kan inte skriva smileys ibland och idag kommer jag inte in på chatten, hmm smileys funkar inte idag heller....
 
Sv: Inga smileys i svar!!!

Ok, jag har inget bra svar på varför detta inträffar, någon annan som har några bra teorier.
 
Sv: Inga smileys i svar!!!

Det konstiga är att det bara är på skoldatorn detta händer, inte ens snabbvars knappen fungerar.
 
Sv: Inga smileys i svar!!!

Ja det ska jag göra imorgon. Hoppas jag får rätt på det, har ju mitt andra liv på chatten även om jag borde plugga lite lite mer. vaddå beroende:angel:

Tack för en underbar sida och all hjälp Gunnar:)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 506
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 923
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 789
Bukefalos Sen ungefär en månad tillbaka händer det ganska ofta (flera gånger per besök på sidan) att somliga "knappar" inte går att klicka på...
2
Svar
31
· Visningar
1 817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp