Ingen epost tack!

O

Orzon

Jag har valt att inte längre få epost när det händer nyheter i trådar jag prenumerarar på.
Jag har ändrat inställningar men mailen bara fortsätter att forsa in! :confused:
Varför???
Jag vill VERKLIGEN inte ha alla dessa mail och har försökt rätta till det i omgångar senaste veckorna.
 
Sv: Ingen epost tack!

Vart kan jag vända mej för att få svar förutom hit?
Måste jag ta bort alla premumerationer?
:confused:
 
Sv: Ingen epost tack!

Det är väl för att du är en så poppis tjej kanske? :idea:
 
Sv: Ingen epost tack!

Kan du beskriva vilka inställningar du har ändrat. Har du kollat igenom alla under Kontrollpanelen.
Själv använder jag inte prenumerera och har inte 100% koll på vad de olika inställningarna gör.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 232
Senast: Enya
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 488
Senast: Eurydome
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 876
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp