Bukefalos 28 år!

Inredningstips, tack!

TantAgda

Trådstartare
Har total idétorka när det gäller en skänk i vårt vardagsrum.
Vet inte alls vad jag vill ha på den så in med alla tips ni bara kan komma på! Bilder uppskattas starkt;)


Det här är skänken ifråga!
Står mellan en dörrpost och en öppen spis, med fönster på väggen mittemot. Brun tapet med trädgrenar (syns tydligare på bild längre ned) och övriga tapeter är vita i resten av rummet.
33228651.jpg


Dessa glasprydnader från IKEA har jag haft tillfälligt.
Gillar färgen och den passar ihop med den lila färg som är på gardiner, kuddar och dukar just nu.
(Här syns tapeten!)
33228652.jpg


Motstående vägg där färgen på tygerna syns.
33228654.jpg


-----------------------------------------------------------

Detta fönster är gardinlöst! Vad sjutton ska jag ha när det är så lite vägg vid sidan om fönstret. Kanske 15cm på vardera sida -ytterdörr (som inte används) på ena sida och dörrpost på andra sidan. Mitt emot fönstret är trappen upp till ovanvåningen.

-Givetvis slutade pixbox funka när jag skulle lägga upp sista bilden. Den kommer senare! Håll till godo med vardagsrummet så länge! ;)
 
Sv: Inredningstips, tack!

Bli inte ledsen på mig nu, men jag tycker inte din skänk passar in i rummet alls faktiskt. Det ser mest ut som något som ställts dit så länge, tills man får köpt något man gillar. Om du behöver förvaringen i den tycker jag du ska måla den, annars slänga ut den och ställa dit något annat.
 
Sv: Inredningstips, tack!

Nej då, jag blir inte ledsen;) Om jag säger att det finns ett matsalsbord i samma serie i andra änden av rummet och en bokhylla också i ek nästa mittemot, tycker du fortfarande att den inte passar in?
Har inte tänkt tanken att den inte skulle passa så jag blev väldigt förvånad faktiskt:)
Jag är inte i behov av förvaringen, den är så gott som tom, men kan heller inte komma på något annat som kan passa in. Några tips?:angel:
 
Sv: Inredningstips, tack!

Jag måste nästan hålla med om att skänken inte riktigt passar. Den är lite stor, och för bred och låg. Jag hade hellre haft något lite smidigare där, kanske något smalare och högare, eller ingenting alls.
 
Sv: Inredningstips, tack!

Men, det blir ju jättetomt utan någonting alls där:confused:

Tror nog trots allt att jag kommer behålla skänken för jag gillar den! Tycker att den passar in liksom.. Så jag vill nog fortfarande ha tips på prylar att ha på den!
 
Sv: Inredningstips, tack!

Här kommer bilden på fönstret i hallen som nämndes ovan!
33228650.jpg


Har panellängder så gott som i hela huset men det funkar inte riktigt här. Så ge mej alla tips ni har!
 
Sv: Inredningstips, tack!

Jag kan tyvärr inte se några bilder alls i dina inlägg (och därmed uteblir tipsen...).
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har ju ett helt hus att måla/tapetsera, och jag behöver ofta mogna in i sådana beslut. Så jag vill gärna ha era erfarenheter vad...
2 3
Svar
47
· Visningar
13 909
Senast: Chili
·
Hemmet Jag har precis köpt en bostadsrätt till ett riktigt bra pris. Dock behöver den fräshas upp då tapeterna är hemska. Det är en etta...
2
Svar
20
· Visningar
2 529
Senast: MiniLi
·
Hemmet Min make och jag håller för fullt på och planerar vårt hus. Det snurrar allt från, elektricitet, över carport till badrumskakel i våra...
Svar
12
· Visningar
1 904
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp