Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Update: Har avslutat det med brevvännen, det kändes lite hårt att skriva "öh, jag är nog inte lika intresserad av dig som du är av mig" så det blev nån form av "Det är inte du, det är jag" (fast med lite andra ord och referenser till att jag har sjukt mkt att göra innan jag förhoppningsvis tar examen i sommar vilket faktiskt också är helt sant). Visst, det var inte hela sanningen men det känns ändå skönt att ha det gjort :)

Tänkte faktiskt ta en tinderpaus och fokusera på just skolarbete och jakt efter någon form av sommarjobb ett tag framöver. Men kikade runt lite häromdagen och fick en match med en kille som verkar ha båda fötterna på jorden så har skrivit lite i hopp om att ta reda på om det finns några gemensamma intressen att prata om efter att de vanliga "lära känna frågorna" är avklarade. Men efter denna kille (oavsett hur det går) är det nog dags att tinderpausa lite ändå, både för att fokusera på utbildningen och en mental paus. Man blir ju lite trött i huvudet av allt.
 
Han blockade tydligen inte alls. Han skrev "Block", sedan dröjer det någon minut innan han skickar "Eller?" Sedan frågar han (igen) om han ska blocka mig, tillägger att han blockar varje dag, och skriver sedan att han inte vill blocka mig för att jag verkar reko och han vill träffas. :laugh: :banghead: Ytterligare en stund efter skriver han att han nyss kommit ifrån jobb, badat och inte har något på sig. Jaha? Är det meningen att jag ska bli alldeles till mig av det eller? :wtf:
*Block* Craaaaaaazyalert!
 
Va på pannkaka dejt igår. Han va söt och trevlig så jag bjöd hem honom. Sexet va en ren katastrof. Han verkade inte ha en aning om någonting så vi gav upp.

Sedan hade han tänkt sova över. Han gav mig värsta dåliga samvetet för att jag körde ut honom halv två. Skitjobbig!
Alltså jag berättade ju innan att jag inte brukade låta killar sova över och förklarade varför.
De killar jag träffat innan har gått hem bara jag hintat om att jag vill sova själv.

Han kommer vilja ses igen. Kommer inte jag.
 
Har tindrat lite som tidsfördriv, letar dock inte efter någon ny, men jisses vad svårt det blir att hålla isär alla karlar när man fått en del matchningar!

Slogs även av hur många " Christian Grey" - snubbar det verkar finnas på tinder just nu.. Som lovar diskretion, dominans och allt vad det är.. och så är det bilder på välklädda snubbar med avklippt huvud. :laugh:
 
Sitter och läser en profil och förundras över hur dåligt han skriver (erkänner att jag inte alltid har den bästa stavningen eller grammatiken, men i alla fall..) innan jag inser att han har skrivit "på gotländska".:D Nu förstår jag varför det står "sitte" istället för "sitta" osv:idea::laugh:
 
Föreslog den där som säger sig vara intresserad och som bor nära en fika och fick till svar "Mmm, det vore gott", dvs ett ickesvar :cautious: Vilket jag också svarade, att det där var ju inget svar och jag lär inte fråga speciellt många gånger :meh:

Intresserad? No F*cking Way att jag tror på det och snackare är jag döless på :banghead:

*Funderar på en karriär som uppfödare av vandrande pinnar*
 
Gratishelg på mp. Ny gilla-funktion. BRA, tänkte jag "i helgen ska det ske". Jag har bläddrat och gillat och hållit på. Inte en enda "vi gillar varandra" ...och jag som trodde jag såg bra ut...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
315
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
531
Senast: gullviva
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
980
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
1 966
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp