Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ny tråd nu igen!
Kamrats tjej har en kamrat, kommer på mig själv med att fundera på vad det är för en tjej efter att bara pratat när vi var ute och åt.
Lite fånigt kanske men då kanske huvudet börjar bli färdigt med det sam var.
 
"Hej hallå där ha en härlig kväll och kram på dig från en bonde mm mm"

Vet inte om "medmeramedmera" får mig att bli fasligt nyfiken och kontaktsugen :grin: Men feedback-mail är väl också trevligt?:

"Hej! Du har en bra presentation och fina bilder."

Tja. Tack.

Ja, nappade alltså även jag på mötesplatsens gratishelg, ett ställe jag normalt inte använder pga ogilla layouten och dessutom undviker ställen med betalkoncept. Hur som - samma folk typ överallt. Inklusive jag. Why do I even bother!? Nåväl, skam den som ger sig och allt det där.
 
Jag hade en dejt planerad igår men det blev någon form av missförstånd. Vi hade pratat på tinder och messenger några dagar och skulle ta en drink. När det närmar sig och jag dubbelkollar om vi möts upp utanför pressbyrån på sagda ställe blir han helt förfärad och typ "whaaaat!? Men jag sa ju att jag inte kunde!" . Öh, nej? Han hade pratat lite om jobb och hur han inte visste hur han skulle hinna klart med en grej till på måndag. "Jag har massor att göra på jobbet och hinner inte träffas dig ikväll" hade liksom varit lite tydligare. Han påstår iaf att han är superledsen och verkligen vill ses en annan gång. Jag skulle kunna vara schysst och skylla det på vissa språksvårigheter, men jag vet inte jag...

Engelsmannen sms:ar jag med då och då. Tror att vi vill ses igen men han jobbar så konstiga tider. Blir lite svårt då, men jag trivdes verkligen i hans sällskap.
 
Jag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...
 
Jag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...
Bra tips ska försöka
 
Jag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...

Intressant! Jag får fortfarande både matchningar och meddelanden. Och JAG har inte varit först att ta kontakt en enda gång.

Innan fick jag matchningar men "aldrig" svar på kontaktförsök.
 
Jag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...
Har era redan existerande kontakter försvunnit då?
 
Jag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...
Jag lyckas inte "börja om". Hur gör ni? Har slängt ut appen och laddat ner den igen. Men allt är sparat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 146
· Visningar
62 472
Fordon Funderar att ev byta bil till hösten. Har idag en Kia Rio 2016 och det är i den storleken jag tänker mig. Gärna SUV- aktig, men inget...
Svar
19
· Visningar
652
Svar
173
· Visningar
12 869
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 971
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp