Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 33

Jag har noll,noll ork över för min granne så jag försöker nynna något meningslöst så denne ska tro att jag lyssnar på musik vid utevistelse. Istället för ljudbok :angel: Problemet ligger i att nu har mitt sätt att enkelt se om denne är ute tydligen blivit ett osäkert sätt så jag vill inte vara ute för jag vill inte vara otrevlig med att ignorera alla ev kontaktförsök...
 
SodaStreamern har gått sönder :arghh: använde den igår kväll utan bekymmer, men nu när jag ville ha bubbelvatten fungerade den inte. Inte jättesugen på att köpa en ny..
Jag har funderat över "när" sodastreamern tänker gå sönder... Senast häromdagen.

Vår är åtminstone tolv år - vi skaffade den ungefär samtidigt som vi flyttade till den nuvarande gården - och den används flitigt, vi dricker jättemycket bubblat vatten, måltidsdryck varje dag.

Min tanke häromdagen var ungefär: "förvånansvärt hållbar pryl det där..."

Hur gammal var din?
 
Jag har funderat över "när" sodastreamern tänker gå sönder... Senast häromdagen.

Vår är åtminstone tolv år - vi skaffade den ungefär samtidigt som vi flyttade till den nuvarande gården - och den används flitigt, vi dricker jättemycket bubblat vatten, måltidsdryck varje dag.

Min tanke häromdagen var ungefär: "förvånansvärt hållbar pryl det där..."

Hur gammal var din?
Vår gamla höll också jätte många år, minst 10! Vår andra höll tyvärr inte lika länge, nu inne på nr 3 i ordningen!
 
Jag har funderat över "när" sodastreamern tänker gå sönder... Senast häromdagen.

Vår är åtminstone tolv år - vi skaffade den ungefär samtidigt som vi flyttade till den nuvarande gården - och den används flitigt, vi dricker jättemycket bubblat vatten, måltidsdryck varje dag.

Min tanke häromdagen var ungefär: "förvånansvärt hållbar pryl det där..."

Hur gammal var din?
Typ tre år :cautious: vi köpte den till husbilen, och nu när vi sålde husbilen tog vi in den och gjorde oss av med vår gamla SodaStream. Dumt gjort..
 
Förra söndagen la mitt internet av på eftermiddagen men dök lydigt upp igen på måndagen.

Idag hände samma sak.

Enligt isp är det absolut inget fel på deras grejer (självklart inte) och idag, liksom förra veckan, gick det inte att kontakta dem direkt via telefon pga 'för långa köer'.

Och felanmälan jag gjorde förra veckan svarades på idag...
 
Jag stör mig på alla stora och många amerikanska helikoptrar som flyger över mitt hus natt som dag. Jag veeet att det är viktigt med Nato-övning, men jag tycker att det borde vara bättre träning om de flög olika rutter. Vad lär de sig på att köra samma väg hela tiden? Och djuren blir oroliga och vill inte vara ute.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 699
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 520
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 120
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 725
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp