Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte vad som hänt hos mej heller...
Helt plötsligt har killar jag inte pratat med på över ett år (ett specifikt fall tom 1,5 år) hört av sej...
Man ba "va ?"

Just nu håller jag mer på att försöka reda ut vad de jag redan pratar med vill...
Märker av samma sak själv också. Vårkänslor månne?
Känns ärligt talat ganska ointressant, man har ju tappat kontakten av en anledning. Själv minns jag oftast inte ens mer än att nicket är bekant på de flesta, det kan fan inte vara positivt :p

Jag är nog precis lika noggrann med KK och ONS :angel: Det ska ju kännas bra, liksom!

Jag sätter absolut värde på mig själv, men jag tycker att det är en annan sak än att sätta sig själv på en piedestal :) En piedestal är liksom högre upp än alla andra :D
+1! Heck jag slängde ut en annons på BC och var noga med att skriva redan där att högerextremister inte är intressanta, det har hänt för ofta att snubbar verkat passa bara för att visa sig vara högerextrema. Själv blir jag bara förbannad så jag tänker ju definitivt inte ligga med de... :crazy:
I övrigt så pratar jag mycket innan en träff. Lär jag inte känna snubben så är han inte intressant och har han inte de kvalitéer jag tycker om så är han inte heller intressant - vilket innebär att i praktiken så måste en man vara typ pojkvänsmaterial för att vara av intresse även om det bara vankas sex, helt enkelt för att under den nivån personlighetsmässigt är helt ointressant. Jag har provat lägre krav än så men det var inte mycket att hänga i granen så vad fan, varför liksom?
 
Alltså.. ni som hänger på BC, hur liksom... funkar det?

Om man nu främst är ute efter sexuella kontakter och hittar någon som verkar vettig - hur går det till "sen" då? Ses man först i ett neutralt sammanhang och känner efter, eller bestämmer man bara direkt att nu ligger vi, eller.. Ja hur "gööööör" man?
Jag får en liten awkward bild av att man bestämmer träff hemma hos någon, skakar hand, har sex direkt och sedan skakar hand igen och går, typ. Men så är det väl inte. Eller? :cautious::laugh:
 
Alltså.. ni som hänger på BC, hur liksom... funkar det?

Om man nu främst är ute efter sexuella kontakter och hittar någon som verkar vettig - hur går det till "sen" då? Ses man först i ett neutralt sammanhang och känner efter, eller bestämmer man bara direkt att nu ligger vi, eller.. Ja hur "gööööör" man?
Jag får en liten awkward bild av att man bestämmer träff hemma hos någon, skakar hand, har sex direkt och sedan skakar hand igen och går, typ. Men så är det väl inte. Eller? :cautious::laugh:
Nu hänger inte jag på BC, men jag har några gånger matchat med en person på Badoo, vi har kanske pratat lite fram och tillbaka i några minuter, och sedan bestämt att hen ska komma hem till mig. De kommer hem, och antingen så blir jag upphånglad, eller så pratar vi lite först, och sedan blir det sex. Efter så blir det en hej då-kram, kanske byte av telefonnummer , eller så är vi överens om att inte träffas igen.
 
Alltså.. ni som hänger på BC, hur liksom... funkar det?

Om man nu främst är ute efter sexuella kontakter och hittar någon som verkar vettig - hur går det till "sen" då? Ses man först i ett neutralt sammanhang och känner efter, eller bestämmer man bara direkt att nu ligger vi, eller.. Ja hur "gööööör" man?
Jag får en liten awkward bild av att man bestämmer träff hemma hos någon, skakar hand, har sex direkt och sedan skakar hand igen och går, typ. Men så är det väl inte. Eller? :cautious::laugh:

Helt beroende på vad jag fått för "bild" av killen... Men går ju från BC till kik så man kan skicka mer nytagna bilder (ansiktsbilder, de mer intima har man oftast redan sett på BC,)

Är jag osäker = träff på neutral plats för att se vad jag får för intryck då
Övriga = låter de komma hem till mej, snackar skit i soffan å ser vad som händer...
 
BTW reggade mej igen på HP ...

Tänk det är samma människor som sist... Ni överdrev inte...
Har redan känt igen minst 5 st (på mindre än ett dygn) och då har jag inte ens sökt utan bara gått på "online just nu" till höger i skärmen... Varav en hört av sej :laugh: Svarade att jag redan vet vem han är... Fick inget svar på de :D:p
 
Alltså.. ni som hänger på BC, hur liksom... funkar det?

Om man nu främst är ute efter sexuella kontakter och hittar någon som verkar vettig - hur går det till "sen" då? Ses man först i ett neutralt sammanhang och känner efter, eller bestämmer man bara direkt att nu ligger vi, eller.. Ja hur "gööööör" man?
Jag får en liten awkward bild av att man bestämmer träff hemma hos någon, skakar hand, har sex direkt och sedan skakar hand igen och går, typ. Men så är det väl inte. Eller? :cautious::laugh:
Så kan det visst vara ;) Beror på skulle jag vilja säga, gör det som känns bäst för dig själv.
Själv har jag både träffats hemma för film och inget mer, träffats på fik och träffats hemma med pang på rödbetan. Trivs helt klart bäst med sistnämnda själv (sex är en väldigt bra isbrytare :angel:) men det har ju sina risker givetvis.
Nu har jag fått napp som verkar lovande och i det fallet har han föreslagit att ses för en fika eller så till att börja med, så vi kör på det så småningom och så får vi se om vi vill ligga sen :)
 
@zarmino @corzette @gul_zebra

Ni får det att låta så enkelt! Och det är det väl egentligen också. Jag tror min hjärna anstränger sig för mycket nuförtiden - jag får helt enkelt skaka liv i de gamla takterna.

Men har ni/andra mest kroppsbilder på profilerna då, dvs är folk mer anonyma till en början?
 
Jag blir också ofta kallad kräsen av mina vänner, oftast på grund utav att jag fortfarande är singel men framförallt för att jag inte är intresserad av ONS..
 
@zarmino @corzette @gul_zebra

Ni får det att låta så enkelt! Och det är det väl egentligen också. Jag tror min hjärna anstränger sig för mycket nuförtiden - jag får helt enkelt skaka liv i de gamla takterna.

Men har ni/andra mest kroppsbilder på profilerna då, dvs är folk mer anonyma till en början?
Det är precis så enkelt som man själv gör det och som motsatt part gör det :)
Finns både ansiktsbilder och kroppsbilder, och folk som inte har bilder alls. Fick nyligen ett annonssvar från en barndomskompis farsa som hade ansiktsbild och lite väl utförlig info i sin profil om hans och frugans sexliv, jag hoppas att det inte blir alltför awkward när vi möts - turligt nog är jag helt utan bild själv så jag vet men inte han :D
 
Jo, klart man ska vara överens sinsemellan men just alla dessa namn för allting känns bara krångligt och onödigt.
Frågar någon om ryssen säger jag bara att det är en snubbe jag träffar ibland, inget krångel, inget namn.
Vi är lika, igen :D
Jag har ingen "etikett" på mannen jag träffar ibland, men vi båda är helt med på vad som gäller. Faktum är att jag har betydligt bättre koll på vår etikettlösa relation än vad jag haft på relationerna med tidigare pojkvänner.
 
Har haft kontakt med en kille på Tinder som jag träffade på en väns 30-årsfest men inte pratade med då. Vännen sa att han är extremt introvert men jag skulle kunna sätta allt jag har på att han är autistisk. Har aldrig pratat med någon som är så svår, men ändå tycks han inte vilja avsluta kontakten O_o :confused: Helt lost, tror jag lägger ned det där.
Pratar även men en trevlig amerikan som nog egentligen är för ung för mig (6 år yngre) men han har mycket att säga och jag gillar hans stil.
Professorn och jag försöker få till att träffas men vår scheman krockar en del och vi bor ju nästan två timmar ifrån varandra så det är inte helt lätt. Jag är också livrädd att vi inte skall ha kemi irl.
 
Plötsligt slog ensamhetskänslan ner som en blixt från klar himmel. Jag vill inte att mitt liv ska se ut såhär! Jag vill känna gemenskap, jag vill prata om dagens händelser med någon. Jag vill inte känna rädsla för ensamhet inför långhelgen - jag vill ha sällskap och planer med en partner.
Nej, just nu är det inte roligt!:cry:
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Bestämde mig för att skicka iväg ett sms till han som plötsligt slutat höra av sig. Jag tänkte att han jobbar ju ändå skift så jag slänger iväg en fråga om arbetsveckan varit bra. Får då svaret att det inte blivit mycket till arbetsvecka. I måndags (jag skickade smset på tisdagen) hade han trampat snett, brutit benet och behövt operera. Inte undra på att han varit lite upptagen denna vecka :nailbiting:
Vi snackade lite fram och tillbaka och jag skämtade om att jag inte skulle fråga om en promenad om jag skulle våga fråga honom att ses igen. Fick då svaret att då får det bli en kort promenad i sådana fall och att han tyckte att jag skulle våga :o Så ja.. Nu ska jag bara våga fråga om en andra träff :D
 
Bestämde mig för att skicka iväg ett sms till han som plötsligt slutat höra av sig. Jag tänkte att han jobbar ju ändå skift så jag slänger iväg en fråga om arbetsveckan varit bra. Får då svaret att det inte blivit mycket till arbetsvecka. I måndags (jag skickade smset på tisdagen) hade han trampat snett, brutit benet och behövt operera. Inte undra på att han varit lite upptagen denna vecka :nailbiting:
Vi snackade lite fram och tillbaka och jag skämtade om att jag inte skulle fråga om en promenad om jag skulle våga fråga honom att ses igen. Fick då svaret att då får det bli en kort promenad i sådana fall och att han tyckte att jag skulle våga :o Så ja.. Nu ska jag bara våga fråga om en andra träff :D
Fråga på! klart att du vågar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
287
Senast: Badger
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
934
Senast: co-SMAD4
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
515
Senast: skogaliten
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
621
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp