Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej.. kollega 1 sa förlåt som sagt.. sen kom han över på morgonen och vi låg..
Sämst karaktär.
Men jag är så attraherad av honom (sexet är inte jättebra.. än.) jag vet inte.
 
Vinkevink! :)

Jag trodde ju inte ett ögonblick att ni inte skulle komma på det. Egentligen trodde jag det skulle komma fram lite tidigare än det gjorde, men när jag lagt upp bilderna i bildtråden sa jag att nu är det dags för popcorn :D.

Redan när jag sa att jag strukit mig från dejtingsajterna förväntade jag mig nyfikna frågor om varför. Men det var ingen som undrade.
 
Vinkevink! :)

Jag trodde ju inte ett ögonblick att ni inte skulle komma på det. Egentligen trodde jag det skulle komma fram lite tidigare än det gjorde, men när jag lagt upp bilderna i bildtråden sa jag att nu är det dags för popcorn :D.

Redan när jag sa att jag strukit mig från dejtingsajterna förväntade jag mig nyfikna frågor om varför. Men det var ingen som undrade.

Vi är ibland himla finkänsliga;) en del saker kan man få outa själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
231
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
522
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 897
Senast: Scata
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
785
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp