Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har sina fördelar att ligga hemma I halsfluss och hänga på Buke stup i kvarten -man är typ först med att lyckas lista ut sånna här spännande grejer :love: eller var jag bara först med att vara odiskret om det :angel:

Stort Grattis hörrni! :up:
 
Åhå - den var en gång några medlemmar på ett välkänt forum. De skrev om sina upplevelser om dating i en tråd om detta ämne.
Än var det upp och än var det ner, men nånstans på vägen så kunde en lite rännil av kommentarer mellan dessa anas hänga ihop .......
 
Hallå! nu får ni förklara er hur ni kom det på spåret!

Jag anade någonting när ni båda skrev i tråden om en trevlig helg och när @Magiana skrev till @mandalaki att hon träffat någon från ett forum. Sen la jag ihop 2 och 2 när jag såg bilderna i bildtråden. :) Men jag tänkte att det är er sak att berätta om om ni ville göra det.

Antar att de flesta förstod det i och med bildtråden.
 
Jag anade någonting när ni båda skrev i tråden om en trevlig helg och när @Magiana skrev till @mandalaki att hon träffat någon från ett forum. Sen la jag ihop 2 och 2 när jag såg bilderna i bildtråden. :) Men jag tänkte att det är er sak att berätta om om ni ville göra det.

Antar att de flesta förstod det i och med bildtråden.
Jo, det kom ju fram mer och mer. Bildtråden var uppenbar.

Och våra närmast sörjande såg det direkt. När jag åkte till vårt huvudkontor lite utanför Stockholm så var första frågan från chefen: har du träffat nån? :rofl: Så man kan ju säga att det var genomskinligt.
 
Jag har tyvärr inga galna tjejkompisar heller - åtminstone inga singlar, som är sugna på att svira runt i sommarnatten. är jag sugen på att gå ut så får jag oftast jaga med ljus och lykta för att hitta sällskap :( ...och ofta misslyckas jag.
...och NEJ, jag vill inte gå ensam - jag har gjort det förr, men vill inte mera!
Är du i närheten av Visby/Uppsala så hojta! ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
228
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
514
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 539
Senast: Scata
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp