Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja, jag tror faktiskt inte att det är så enkelt. Även om man inte är ute efter ett förhållande så ska man ju hitta någon man klickar med.

Vem har sagt att det är enkelt? Men man väljer ju om man vill ha en kk. Vill man ha en sådan, så får man vara aktiv och leta, de faller ju inte bara ner i ens knä.
 
Vem har sagt att det är enkelt? Men man väljer ju om man vill ha en kk. Vill man ha en sådan, så får man vara aktiv och leta, de faller ju inte bara ner i ens knä.
Nej, men även om man letar betyder ju inte att man hittar någon som det stämmer med. De säljs ju varken på ICA eller växer vilt i dikeskanterna så att säga att det bara är att välja om man vill ha kk eller inte är ganska lågt.
 
Var kom pack ifrån? :confused:

Gäng kan ju vara kompisgäng, festgäng osv. Inget negativt laddat alls. Singelgäng tolkar jag inte det minsta negativt. Pack, däremot, är ju klart negativt och det var ju du själv som skrev det.
Det var jag själv som skrev det jo. Jag upplevde @Tranans inlägg om att han inte vill höra till singelgänget som att det gänget inte var så mycket värt. Min tolkning.
 
gud vad frispråkiga ni är.
att ordna kk är inte lätt, man har ju inte behövt ordna kösystem direkt.
men nu har jag det förhållande jag har och vi får se hur det utvecklar sig.
Och vad man kan lära sig mycket av en ny peron! Om livet, den personen och sig själv.
Jag är inte densamma längre.
 
att säga att det bara är att välja om man vill ha kk eller inte är ganska lågt.

Men alltså..

Valet är mellan; jag vill ha en kk eller jag vill inte ha en kk och poängen är att singel är inte per automatik = sexlöst liv, vilket var tolkningen som gjordes av mig och av andra.

Sen om/när man hittar en kk är väl lika osett som om/när man hittar någon som man blir kär i och ska man utgå från den här tråden, så har inte Tranan något större problem på den senare fronten.
 
Men alltså..

Valet är mellan; jag vill ha en kk eller jag vill inte ha en kk och poängen är att singel är inte per automatik = sexlöst liv, vilket var tolkningen som gjordes av mig och av andra.

Sen om/när man hittar en kk är väl lika osett som om/när man hittar någon som man blir kär i och ska man utgå från den här tråden, så har inte Tranan något större problem på den senare fronten.
Dejtar har jag lätt att hitta men jag vågade inte närma mig på det sexuella planet. Belv till ochmed ragad på t-banan. Ganska övertygad att det har släppt nu. :o:D:angel:. men det var en bra torka inann. Innan att försöka få till en KK var fullkomligt en utopi i mitt sine.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Men alltså..

Valet är mellan; jag vill ha en kk eller jag vill inte ha en kk och poängen är att singel är inte per automatik = sexlöst liv, vilket var tolkningen som gjordes av mig och av andra.

Sen om/när man hittar en kk är väl lika osett som om/när man hittar någon som man blir kär i och ska man utgå från den här tråden, så har inte Tranan något större problem på den senare fronten.
Vilka andra? Att ett singelliv inte innebär sextorka vet jag mycket väl personligen men det jag vände mig emot är att det "bara" är att skaffa sig en kk, åtminstone jag har lite högre krav än att jag har sex med vem som helst bara för att denne är villig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
268
Senast: Badger
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
802
Senast: co-SMAD4
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
481
Senast: skogaliten
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp