Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trevar vidare med Tinder.

Nu har jag hittat en som verkar normal och ser trevlig ut som jag kan tänka mig att träffa. Får se om jag skrämmer bort honom först haha! (Eller tvärt om) Vi skriver lite fram och tillbaka så länge.

Skrev med en annan som slutade svara efter två meddelanden och X-antal svarade inte ens på mitt första meddelande. Jag har bara matchat med strax under tio stk, jag är väldigt selektiv antar jag. Men jag behöver ju bara en. :)

Jag åtminstone tillfälligt kommit över känslan av "Usch så läskigt! Främmande människor..." Och hitta tillbaka till "Nya människor! Kul!"
 
Var på dejt med tjejen jag nämnt tidigare, i torsdags :) Hon var jättetrevlig, men ingen superkemi så tror jag inte kommer fråga om en annan dejt.

Var dock på bröllop i helgen och fatsnade lite för en av killarna vid bordet! Skickade just ett meddelande på messenger och frågade om han vill ses nån gång :) (ingen chans att vi kommer träffas i andra sammanhang annars). Får se vad han svarar :eek:
 
Jag tror inte jag kan benämna det jag har med :love: vare sig som dejt eller kk extra plus längre :D

Blivit rätt mycket seriösare sedan 6-7 veckor tillbaka än så :), eller ja egentligen har det varit seriöst från start från bådas håll men med tanke på hur det startade så hade vi nog båda svårt att skruva på känslorna fullt ut - även om de fanns där

Det har definitivt blivit kärlek inblandat från bådas sida, om det nu inte varit det innan

Det har liksom blivit så mer och mer att vi pratas vid i telefonen mer och mer- numera minst 2-5 Tim dagen/ natten beroende på jobbtider + en herrans massa sms på det. Och allt fortsätter att bara vara bättre - hur nu det ens är möjligt? :idea::D
Vi pratar seriöst om särboförhållande , vilket vi båda tror på som samlevnadsform :)
Så får vi se vart det bär hän av det hela
Men känns fruktatsvärt bra måste jag säga
Tror jag aldrig varit så glad, lycklig och tja tillfreds ;) som nu om jag ska vara ärlig.
Och jag har inte ens nätdejtat utan hittade honom mer eller mindre på hemmaplan - typ
:D
Och jag som var lycklig bara jag aldrig skulle ha med en karl att göra igen :eek:
Tänk hur fort det kan ändra sig :)
 
Jag tror inte jag kan benämna det jag har med :love: vare sig som dejt eller kk extra plus längre :D

Blivit rätt mycket seriösare sedan 6-7 veckor tillbaka än så :), eller ja egentligen har det varit seriöst från start från bådas håll men med tanke på hur det startade så hade vi nog båda svårt att skruva på känslorna fullt ut - även om de fanns där

Det har definitivt blivit kärlek inblandat från bådas sida, om det nu inte varit det innan

Det har liksom blivit så mer och mer att vi pratas vid i telefonen mer och mer- numera minst 2-5 Tim dagen/ natten beroende på jobbtider + en herrans massa sms på det. Och allt fortsätter att bara vara bättre - hur nu det ens är möjligt? :idea::D
Vi pratar seriöst om särboförhållande , vilket vi båda tror på som samlevnadsform :)
Så får vi se vart det bär hän av det hela
Men känns fruktatsvärt bra måste jag säga
Tror jag aldrig varit så glad, lycklig och tja tillfreds ;) som nu om jag ska vara ärlig.
Och jag har inte ens nätdejtat utan hittade honom mer eller mindre på hemmaplan - typ
:D
Och jag som var lycklig bara jag aldrig skulle ha med en karl att göra igen :eek:
Tänk hur fort det kan ändra sig :)
Vad härligt för dig!:love: Men han hade sambo eller hur? Hur lyckas han ta sig runt sambon, eller vet sambon om att du finns?
 
Var på dejt med tjejen jag nämnt tidigare, i torsdags :) Hon var jättetrevlig, men ingen superkemi så tror jag inte kommer fråga om en annan dejt.

Var dock på bröllop i helgen och fatsnade lite för en av killarna vid bordet! Skickade just ett meddelande på messenger och frågade om han vill ses nån gång :) (ingen chans att vi kommer träffas i andra sammanhang annars). Får se vad han svarar :eek:
Vet dock inte om det kommit fram :confused: Skickade i messenger-appen, och vi är inte vänner sen tidigare. Hur vet en om det hamnar i någon dold mapp som aldrig tittas i eller kommer som en meddelandeförfrågan? Cirkeln som syns precis meddelandet är vit, vilket brukar innebära att det inte ens levererats...
 
Är så sjukt sugen på att höra av mig till mitt benbrott och fråga om jag får sova där, kommer aldrig våga göra det/det känns lite väl påfluget, men jag vill!! Och nej, jag är inte ute efter något annat än att få sova, sover så djupt när jag delar säng/rum med folk.
 
Är så sjukt sugen på att höra av mig till mitt benbrott och fråga om jag får sova där, kommer aldrig våga göra det/det känns lite väl påfluget, men jag vill!! Och nej, jag är inte ute efter något annat än att få sova, sover så djupt när jag delar säng/rum med folk.
Tycker absolut du ska fråga om du vill :) Skriv som du skrev här så får han veta hur du tänker!
 
Vet dock inte om det kommit fram :confused: Skickade i messenger-appen, och vi är inte vänner sen tidigare. Hur vet en om det hamnar i någon dold mapp som aldrig tittas i eller kommer som en meddelandeförfrågan? Cirkeln som syns precis meddelandet är vit, vilket brukar innebära att det inte ens levererats...

Tror att man brukar få en notis om att man har en meddelandeförfrågan :)
 
Nja om det är från någon man inte är vän med på facebook så kan det hamna i en avsides mapp beroende på vad man har för inställningar. Säkrast är att skicka vänförfrågan och sen fråga.
 
Vet dock inte om det kommit fram :confused: Skickade i messenger-appen, och vi är inte vänner sen tidigare. Hur vet en om det hamnar i någon dold mapp som aldrig tittas i eller kommer som en meddelandeförfrågan? Cirkeln som syns precis meddelandet är vit, vilket brukar innebära att det inte ens levererats...

De meddelanden brukar hamna i en av dom där mapparna folk knappt vet att de finns. Börja med att skicka en vänförfrågan och sen ett meddelande så kommer det hamna rätt :)
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Fast de mapparna tror jag inte finns kvar. Nu kommer meddelandena från ickevänner som meddelandeförfrågningar istället.

Så var det för mig. Missade massor. Nu är det mycket enklare för det kommer som en förfrågan. Dock har jag kort min profil offentlig så det kan ju vara ett sammanträffande med ev uppdatering eller så beror det på min ändring. Bra är det iaf.
 
Så var det för mig. Missade massor. Nu är det mycket enklare för det kommer som en förfrågan. Dock har jag kort min profil offentlig så det kan ju vara ett sammanträffande med ev uppdatering eller så beror det på min ändring. Bra är det iaf.
Ja, jag vill ha det till att det är rätt längesedan Övrigt eller vad den nu hette försvann och ersattes av meddelandeförfrågningar. Flera månader.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
279
Senast: Badger
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
877
Senast: co-SMAD4
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
497
Senast: skogaliten
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
614
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp