Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med det resonemanget så tycks många tjejer vara intresserade av killar som som gillar badrum, eller möjligtvis hallar.
Eller är det killar som gillar speglar de vill ha fatt i tro, så kan det förstås vara.
Jag är säker på att vi kommit på nåt nu.
Varför blev jag inte våtrumshantverkare..?
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Du ligger sannolikt utanför dennes målgrupp.
Moraliska aspekter åsido, kan inte detta vara en signal till en kvinna som skulle vilja träffa nån utanför sitt äktenskap?

Svaren jag får varierar från att de inte är singel själv till att de inte vill skylta med var de träffat någon. Däremot är det ingen som sagt sig vara ute efter att träffa någon som redan är upptagen.
 
Med det resonemanget så tycks många tjejer vara intresserade av killar som som gillar badrum, eller möjligtvis hallar.
Eller är det killar som gillar speglar de vill ha fatt i tro, så kan det förstås vara.
Antagligen lika många killar som tror detsamma, var och varannan har fotat sig i badrumsspegeln, spegeln på gymmet eller vilken spegel som nu råkar finnas tillhands. Mig kvittar det faktiskt om någon fotar sig i spegeln, hellre det än att se alla dessa bilder där det är ölburkar och cigaretter på korten. :yuck:
 
Med det resonemanget så tycks många tjejer vara intresserade av killar som som gillar badrum, eller möjligtvis hallar.
Eller är det killar som gillar speglar de vill ha fatt i tro, så kan det förstås vara.
Eller så är det männen som "blev över".

troligt är väl att killarna fått feeling när de fått syn på sig själv i spegeln och tänkt att "det här var en bra dag, måste väl locka tjejerna"...

Jag förundras över dem som har samma bild flera gånger. Det tycker jag är aningens korkat på ngt sätt. Om han inte fattat hur tinders bildhantering funkar så är han nog inte ngt för mig. :grin:
 
Därför att "proffsråd" för att få många intresserade är att man utöver ansiktsbild ska lägga ut en bild omgiven av vänner och en bild där man deltar i någon aktivitet. Detta för att visa att man "har ett liv", är social och har intressen.
Dessa tips presenterades i en amerikansk dokumentär om hur man skulle lyckas med nätdejting. Det här hade man sett var det bästa enl statistik som presenterades i programmet. Inte så tokiga råd. Jag tror det kan stämma.

Att visa muskler och statusprylar var inget som togs upp i programmet. Det tror jag mindre på.
Kanske prylarna kan impa på någon i ett fattigt EU-land. Att visa musklerna undrar jag vad de ska vara bra för.

Det är mer ett mänskligt beteende, att lägga ut bilder som man tror att önskad målgrupp vill se. Skulle jag skriva ovanstående skulle jag använda orden 'putläppar' och bröstklyfta'.
Mitt inlägg skrev jag som ett "motinlägg" mot en annan användares inlägg, så allt var skrivet med dryg underton, det var liksom inte ärliga frågor från min sida :)
 
Antagligen lika många killar som tror detsamma, var och varannan har fotat sig i badrumsspegeln, spegeln på gymmet eller vilken spegel som nu råkar finnas tillhands. Mig kvittar det faktiskt om någon fotar sig i spegeln, hellre det än att se alla dessa bilder där det är ölburkar och cigaretter på korten. :yuck:
Jo ölglas och spritflaskor samt texten "gillar att festa" sorterar bort väldigt många profiler!
 
"Jag är en kille som föredrar att vara hemma och mysa i soffan framför en bra film med trevligt sällskap. Jag söker en glad, positiv och pålitlig tjej som älskar att hitta på saker med mig och vänner lika mycket som att ha en hemmakväll i soffan och bara mysa framför en film"
Är det bara jag som blir så otroligt o-pepp på sådana här profiler? ÄR jag hemskt dömande?
Fine, jag kan också tycka att det är trevligt att vara hemma och ta det lugnt, men jag älskar lik väl att ta en öl på puben eller fuldansa på en klubb. Det enda jag läser ut från en sån här text är "jag har noll intressen här i livet så jag hoppas att du kommer dra med mig på saker". Jag vet att man kanske inte bör döma så hårt, men ja.. Det är det enda jag ser!

(*OT* Skriver man likväl eller lik väl?)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
558
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 520
Senast: Scata
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilodagar för riktigt aktiva hundar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp