Jag har bokat tid för avlivning av min gamla katt i morgon, och nu sitter jag här och räknar ner timmarna. 💔💔💔

I hela 19 år har hon gått vid min sida, större delen av min vuxna liv. Jag fattar inte hur jag ska klara mig utan henne. :cry:
Jag beklagar så, det är det svåraste och viktigaste beslutet någonsin. :heart Men på något vis är väntan det värsta, när det sedan är över får man försöka börja läka. Älska och skäm bort henne, krama, pussa och lukta.
 
Åh, det är fruktansvärt, men på något sätt måste man ju. :heart Jag fick släppa min 18-åriga tantkatt för 1,5 år sedan, och hon hade ju varit med i nästan halva mitt liv.

Nu finns här en fantastisk liten tonårsbrutta som tar all uppmärksamhet, men vi pratar om tant flera gånger i veckan.

Ta hand om dig!
 
Nu är hon borta.

💔💔💔
 

Bifogade filer

  • F9A5DF9F-4868-4F08-A73D-9EA1211EFA00.jpeg
    F9A5DF9F-4868-4F08-A73D-9EA1211EFA00.jpeg
    487,8 KB · Visningar: 109
Första natten var hemsk, låg på helspänn och lyssnade efter hennes små tassar i trappan. Och mitt trix för att kunna somna har alltid varit att borra in ansiktet i hennes silkesmjuka päls.

Nu mest lättnad över att jag inte behöver oroa mig för hur hon mår, om hon har ont, om hon är sämre osv. Och medicinering 2 gånger om dagen.

Hittat två 4 månaders kattungar som behöver ett hem, ska åka och hälsa på dem om några dagar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
736
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
921
Senast: Bison
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 306
Senast: Murphy
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 413
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp