Bukefalos 28 år!

Irriterande reklam

Trygg-Hansa med ängeln som sitter på huven, hon pratar så fort och otydligt att det tagit mig en månad att höra vad hon säger :devil:. Budskapet är ju viktigt för bövelen!
Ja! Jag har förstått att hon säger något vettigt men inte hört vad. Kan du upplysa en undrande? :bow:
 
1:Reklamen där de säljer sängar.
En tjej säger att man ska byta madrass efter åtta år alternativt något år, eller vad hon nu säger. Svårt att förstå hennes dialekt.

2: Reklamen där de säljer halstabletter eller om det var värktabletter och säger
"Namnet på produkten" När du har ont på riktigt!!"
Eh, jaha brukar folk ha ont på låtsas? :confused:
 
Det där med att viss bilreklam är jättestörig blev oerhört tydligt för ett litet tag sedan då jag fick samma tre reklamfilmer ungefär två-tre gånger under varje reklampaus en hel dag (kollade nog nån säsong av nåt på Dplay). Inget annat mellan utan dessa tre bilreklamer om och om igen. Mazda körde en helt okej oförarglig liten sak ur Drive Together-serien. Volvo en kort version av den där snygga och trevliga Live Fully Now och så...
Denna.
:wtf:
 
Jag irriterar mig på det där vrålet på SJ reklamen strax innan han vaknar upp på tåget. Det låter inte ens som ett människolikt "neeej!" Utan som något konstgjort lejon? O_o
 
Så pinsamt dålig! Just bil -reklamer brukar alltid vara så tråkiga och dåliga, kan inte minnas att jag sett någon rolig eller fyndig sådan alls egentligen.. Att använda sig att Queens superhit är som upplagt för fail :meh:

Jag tyckte om den Volvo hade med Zlatan och nationalsången :D:love:
 
I radion gör en lokal däckfirma reklam som först börjar seriöst, vi har däckhotell osv.. sen säger kvinnorösten "så kom till oss så fixar vi påsättningen" och så är det pålagt fånigt höhö skratt i bakgrunden och sen fånar hon sig när hon sjunger telefonnumret.
:banghead:

Så vedervärdigt!
Den firman förtjänar inget annat än bojkott och en förhoppning om att de konkar.
 
Det där med att viss bilreklam är jättestörig blev oerhört tydligt för ett litet tag sedan då jag fick samma tre reklamfilmer ungefär två-tre gånger under varje reklampaus en hel dag (kollade nog nån säsong av nåt på Dplay). Inget annat mellan utan dessa tre bilreklamer om och om igen. Mazda körde en helt okej oförarglig liten sak ur Drive Together-serien. Volvo en kort version av den där snygga och trevliga Live Fully Now och så...
Denna.
:wtf:
Måste varit en traumatisk upplevelse :wtf:
 
Jag är väldigt förskonad när det gäller reklam eftersom jag bara lyssnar på SR och inte kollar på tablå-tv.

Men jag var nyss i England och såg den här.
Det tog typ ett dygn innan jag förstod att den var på allvar och inte en parodi.

 
På tal om volvoreklam, så börjar jag tänka på denna, en nostalgisk "pärla" från finsk tv :D
Betoningen på varje ord, rösten, musiken, allt för att få fram hur "rejäl och redig" volvo 740 är :p (Ursäkta den dåliga bild och ljudkvalitén)

 
Systembolagets reklamer, med den amerikanska "experten" som ska hjälpa till med att boosta försäljningen. Men i Sverige är ju målet faktiskt att sälja mindre alkohol inte mer. :mad:

Ja men varför har ni då tagit dit honom? Och varför göra en reklamfilm från första början? :rage:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Godmorgon alla fantastiska bukefalister! Jag har legat vaken nu under natten till och från och malt lite tankar. Jag känner att jag...
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 419
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp