Bukefalos 28 år!

Irriterande reklam

Trygg-Hansa med ängeln som sitter på huven, hon pratar så fort och otydligt att det tagit mig en månad att höra vad hon säger :devil:. Budskapet är ju viktigt för bövelen!
 
Jag hatar all reklam öht :devil: men värst tycker jag de stereotypa är, t.ex tjej i dusch står och smeker in sig i duschtvål... vem f*n tvålar in sig på det viset :banghead:

Till BARNET brukar jag roa mig med att säga - titta på den här reklamen (den ovan nämnd) och så låtsas du att det är en man som står där... :devil: Vi har hysteriskt roligt åt dessa reklamer.
Tips till er som vill stärka genusmedvetandet hos era BARN ;)
 
Jag blir alltid ledsen av reklamen för Telia, där de säger att det är ett av livets största stunder när man får hålla sitt nyfödda barn för första gången :(
 
Alla bebisreklamer! Särskilt den där blinka lilla stjärna "Dadas" DET ÄR INTE GULLIGT BARA ÄCKLIGT! Jag mår dåligt varje gång den går på TV och jag av någon anledning inte kan slå över.

Reklamen med polisen och utlänningen. Snälla, byt ut skådespelarna! sämre får man leta efter.

Trivago med Martin Björk "Svårare än så äää det inte" Herregud!
 
I radion gör en lokal däckfirma reklam som först börjar seriöst, vi har däckhotell osv.. sen säger kvinnorösten "så kom till oss så fixar vi påsättningen" och så är det pålagt fånigt höhö skratt i bakgrunden och sen fånar hon sig när hon sjunger telefonnumret.
:banghead:
 
Jag kan fortfarande inte handla något hos Sportson på grund av deras överjävligt irriterande reklam för en herrans massa år sedan med en mansröst som sjunger/spottar ut "Sportson sportson sportson, vi säljer..." osv. Jag avskydde reklamen och jag har sen dess aldrig satt min fot i någon av deras butiker! :rage:
 
Alla bebisreklamer! Särskilt den där blinka lilla stjärna "Dadas" DET ÄR INTE GULLIGT BARA ÄCKLIGT! Jag mår dåligt varje gång den går på TV och jag av någon anledning inte kan slå över.

Men ja! Den är fruktansvärd. :yuck:

Annars stör jag mig på reklamen för Mutti-tomater - 'bara tomater; mycket mer än bara tomater!' :banghead:
 
Så pinsamt dålig! Just bil -reklamer brukar alltid vara så tråkiga och dåliga, kan inte minnas att jag sett någon rolig eller fyndig sådan alls egentligen.. Att använda sig att Queens superhit är som upplagt för fail :meh:
Volvo har gjort lite snygga reklamfilmer senaste åren, men resterande märken brukar göra något i stil med klippet jag länkade till eller någon sexistisk skit :yuck:

Den här gillar jag däremot! :up:

Edit: Hittade en till bra :angel:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Godmorgon alla fantastiska bukefalister! Jag har legat vaken nu under natten till och från och malt lite tankar. Jag känner att jag...
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 425
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp