Bukefalos 28 år!

Irriterande reklam

Senaste Ica-reklamen om Tack-lotten och då brukar jag generellt inte ha några problem med Ica-reklamerna.

Annars har i princip varenda en av Halebops reklamer retat gallfeber på mig. Det är nästan så jag känner för att byta abonnemang bara att de är så dåliga. Men nu verkar de slutat gå (eller så har jag lyckats missa dem).
 
Men den där med Radioapan där en barnröst säjer Hej-då-då!
Precis som om dom ska införa ett nytt sätt att säja Hej då! Jag hoppas att ingen tar efter (nu måste väl syrran börja med det).
 
Vinnie. rösten, dialekten, den fula hästen hela jävla reklamen får mej att vilja kräkas

pedigree dental sticks och andra pedigreereklamer. jag hatar verkligen nom nom nom och hundlöständer
 
Jag tittar en del på Horse&Country, och det är rätt kul med all hästrelaterad reklam. Men jag retar ihjäl mig på den svenska speakerrösten som ska göra reklam för andra program - personen är helt uppenbart inte hästkompetent. Det känns rätt kasst på en kanal som har så nördig målgrupp. Bland annat uttalar han á la celle som "alla sell" (vilket alltså på franska blir typ "med sadel" dessutom) och han presenterar Jens F som "elitryttaren inom hästhoppning". Det senare är förstås helt riktigt, men vilken hästmänniska som pratar till andra hästmänniskor säger "hästhoppning"? (och vem behöver precisera vem Jens F är?)
På vanlig TV håller jag med er andra - och "mysattackerna" (där jag hör nysattacker) är nog värst.
 
Typ all blöja och bebisrelatared reklam :wtf:
Gör dig redo för fler mysattacker, nej tack :yuck:

Fast den absolut värsta med de daddande ungarna har iaf slutat gå.

Hatar! Särskilt den som börjar om och går en gång till direkt efter den första.

Avskyr ö&b-reklamen också. Usch!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Godmorgon alla fantastiska bukefalister! Jag har legat vaken nu under natten till och från och malt lite tankar. Jag känner att jag...
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 421
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp