Bukefalos 28 år!

Ishockey SM-slutspel 2017

Vilka vinner SM-guldet i ishockey, herrar 2017?


  • Antal omröstningsdeltagare
    27
  • Omröstning stängd .
Tyvärr hade du rätt. Henke lät helt enkelt inte den rättmätiga vinnaren vinna :p

:banana: :banana: :banana:

Du får väl hoppas att PK tar med sig bucklan till Montreal :D När nu inte Wings är med gillar jag Preds. Härligt lag och fanbase. Jo Henke var bra och det vore kul om de möter Ottawa nästa runda. Henke v EK65. Heja Karlsson! Kill the Bruins :up:
 
Läser du förresten Bjurmans blogg på AB? Den är urkul. Det finns en Hab supporter där, jag tror hon heter Julia_Habs eller liknande som alltid går och städar när det blir för nervöst och Habs förlorar, hon måste haft ett mycket rent hem i år ;)
 
Läser du förresten Bjurmans blogg på AB? Den är urkul. Det finns en Hab supporter där, jag tror hon heter Julia_Habs eller liknande som alltid går och städar när det blir för nervöst och Habs förlorar, hon måste haft ett mycket rent hem i år ;)

Nej, ska kolla. Min historia som skolat och övertygat Habsfan var under en affärsresa 2010 till Montreal, mitt under conference quarter finals. De mötte Washington och Bäckström / Ovetjkin spelade som kungar i flera matcher, lämnade Habs med "omöjliga" 3-1 i matcher som de sedan vände. Att vara på plats var magiskt i en sådan hockeystad , även om jag inte lyckades få tag på biljetter som jag hade råd med. Hela stan är hockeytokig.

Skulle bara stannat 2 dagar, men en orolig isländsk vulkan gav mig en hel vecka extra på plats i hockeymeckat med den goda maten och det trevliga språket och trevliga hockeytokiga människor.
 
Nej, ska kolla. Min historia som skolat och övertygat Habsfan var under en affärsresa 2010 till Montreal, mitt under conference quarter finals. De mötte Washington och Bäcklund / Ovetjkin spelade som kungar i flera matcher, lämnade Habs med "omöjliga" 3-1 i matcher som de sedan vände. Att vara på plats var magiskt i en sådan hockeystad , även om jag inte lyckades få tag på biljetter som jag hade råd med. Hela stan är hockeytokig.

Skulle bara stannat 2 dagar, men en orolig isländsk vulkan gav mig en hel vecka extra på plats i hockeymeckat med den goda maten och det trevliga språket och trevliga hockeytokiga människor.

*hosthost* Bäckström, innan (smiter in) alla Brynäsfans här rättar dig. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp