Bukefalos 28 år!

saint__anger

Trådstartare
Någon här som har barn som har/haft ITP?
Lägger med länk som förklarar sjukdomen: http://blodsjukdomar.se/itp/

Vår nyss fyllda 4 åring fick diagnosen i december förra året och har hela tiden haft låga värden. Nu är andra gången hon har ett värde under 5 och dem vill fortfarande inte behandla och vi blir inte inlagda.

Vart hemma från dagis 2 månader nu. Får inte gå tillbaka förrän värdena ligger över 50.
Det är frustrerande och jobbigt både för oss och för henne att hela tiden behöva ta det lugnt och hon har tröttnat för längesen att pyssla, måla, spela, lägga pussel osv. Kolla film är räddningen vissa dagar, men fungerar inte i längden att sitta framför tvn hela dagen.
Det är verkligen inte lätt att få hennes ett år yngre syster att låta bli att bråka och knuffa på henne heller.

Dela gärna med er av era erfarenheter. Känns som jag behöver prata med någon i en liknande sits.
 
Jag har ingen erfarenhet, men om ni inte bor för långt bort från sjukhuset borde ni kunna få hjälp på lekterapin med tristessen.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 611
Senast: Badger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 504
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 188
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp