Status
Stängd för vidare inlägg.
F

fotis

Genomgick i våras/somras behandling för provrörsbefrukning.Allt gick bra och dom plockade ut 12 ägg varav 11 blev befruktade.Vi fick ett toppenägg insatt och fick veta att tre skulle frysas.Vi blev jätteledsna när jag blööde ut allt under semestern :cry: Nu har vi hämtat oss iaf och planerar att sätta in två av de frysta äggen. Är det nån här som har "frysta" barn??
 
Sv: Ivf

Inga barn varken frysta eller färska.

Men jag vill önska er lycka till med nästa försök. Vi verkar vara några stycken här nu som håller på eller ligger i startgroparna för IVF och annan befruktningshjälp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 203
Senast: manda
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 045
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag behöver lite input, lång historia kort: träffade min man sent i livet, är 45 nu. Vi har försökt med två ivf-försök med mina ägg, i...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 192
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 623
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp