Bukefalos 28 år!

Jämställdhetsbonus - samhällets duktiglapp ...

Sv: Jämställdhetsbonus - samhällets duktiglapp ...

Ja, det är tur men frågan är om det varit omöjligt för er att ha barn om ni inte haft dagar kvar. Jag tror inte det...
Och då kommer vi till frågan återigen om om detta är något som staten måste sponsra och ta hänsyn till?
 
Sv: Jämställdhetsbonus - samhällets duktiglapp ...

Diskussionen har ju nått stora proportioner, men jag kan se problemet på vissa arbetsplatser. Själv styr jag mina egna tider ( fri flex ) i princip och det är otroligt praktiskt när man är förälder.

Däremot har jag aldrig någonsin påstått att det ska lagstiftas om just detta? Jag förstår inte ens hur du menar med att staten ska sponsra/ visa hänsyn, vill du förklara? Jag lyfte bara ett problem, eller rättare sagt, Vallhund belyste ett problem och jag spann vidare på sidospåret. Du missförstod mig från början och om jag ska vara helt ärlig så känns det fortfarande som du missförstått det jag skrev.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 300
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 150
Senast: lbb
·
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
2 988
Senast: Tranan
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 449
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp