Jättetrött veckan innan mens!!

Vill absolut inte ta hormoner.
Testa GLA jättenattljusolja och se om det hjälper. Jag har PMDS och har gått från så deppig att jag ville köra in i närmaste bergvägg innan varje mens till lite lättare till irritation. Det har tagit några månader men det har hjälpt mig enormt mycket.

Topformula har till bra pris.
 
Tack för alla tips och idéer!

Nu kom humöret också... irriterad och allmänt sur utöver supertrött...
 
@TinyWiny Tack för förklaringen! Såklart man borde bli trött efter mens i så fall, jag tänkte nog lite knasigt.
Jag drog bara parallellen till järnnivåer eftersom jag själv sökt läkare för att jag blir så otroligt trött och deppig vid mens. Tog lite blodprover och jag har visst för låga järndepåer, så läkaren sa att det kunde kanske förklara tröttheten.
En liten parentes bara :)
 
Jaha, snart mens och den här gången vill jag bara skälla ut folk!! Varför har allas iq sjunkit till extremt låga nivåer?? Jag är så ilsken på allt och alla att jag egentligen borde stänga in mig till mensen kommer och jag blir normal igen!! De senaste månaderna har annars varit lugna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 388
Senast: Tora
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 444
Senast: cewe
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Zacci
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 334
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp