Jag är chockad, upprörd, förbannad och..

Det finns hopp! Har idag (jag är sjuk, jag har giltig ursäkt) köpt både en frukt och mandel samt en schweizernöt. Jag erkänner att jag efter den här tråden darrade lite på handen och hade en klump i magen när jag öppnade omslagspappret, rädd inför vad jag skulle möta.

Men NÅT är i alla fall som det ska vara, och det var de korrekta brytrutorna på båda två. Frågan är nu - är detta en slump, eller kanske beroende på att jag bor på landet så de inte hunnit sälja slut på chokladkakorna med de korrekta rutorna men så fort de gjort det, DÅ... Bör jag köpa ett helt lager?

Jag känner att jag inte helt kan njuta av min choklad, den gnagande oron att "det kanske är sista gången" varenda gång jag bryter en ruta förstör min upplevelse... :cry:


På jobbet har vi båda, platta och riktiga. Återstår att se när dom nya beställningarna kommer in, om dom också är platta.
 
Jag skulle se om det stod något på Marabous hemsida om varför de sabbat rutorna. Jag såg den här bilden det första jag såg... SÅDÄR BRYTER MAN JU INTE!!!!!

mjolkchoc-large.png
 
Jag skulle se om det stod något på Marabous hemsida om varför de sabbat rutorna. Jag såg den här bilden det första jag såg... SÅDÄR BRYTER MAN JU INTE!!!!!

mjolkchoc-large.png


Stod det något om rutorna? Borde vi maila kundtjänst?

Försöker desperat ignorera den bilden, man gör inte så.

Och.. Nu är jag sugen på choklad..
 
Jag tror det bara är så på den nya sorten just för att de är mandlar i. De är stora bitar och då blir de väl mindre spill om de är sånna rutor
 
Stod det något om rutorna? Borde vi maila kundtjänst?

Försöker desperat ignorera den bilden, man gör inte så.

Och.. Nu är jag sugen på choklad..

Nej, jag hittade inget om att de skulle ha ändrat rutorna, men jag blev så förskräckt över hädelsen på bilden att jag inte letade jättenoggrant...
 

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 761
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp