Bukefalos 28 år!

Jag är imponerad *skryt*

Fraggel_Tess

Trådstartare
Ja, jag är glad. Jag är imponerad av mig själv. Idag är det en månad sedan jag tog första körlektionen och har idag avverkat körlektion nummer 19 och nummer 20. Det går framåt! Förarprov och sådant är inbokat, men det är ju en del väntetid om man säger så. Jag har ett gäng lektioner till inbokade och jag måste faktiskt skryta över mig själv. Jag är så glad att jag har tagit tag i detta! Det känns inte hopplöst längre det känns som det finns hopp för mig Fraggel också.

Nu är enda nervositeten över att jag har två andra körlärare veckorna framåt eftersom min underbara körlärare skulle ha semester, men jag får ha honom två dagar innan uppkörningen...
 
Sv: Jag är imponerad *skryt*

Det känns skönt att jag klarat av det så här långt i alla fall. Har alltid bangat ur innan tidigare. Men nu så bet jag ihop och börjar nästan tycka det är kul att köra bil!
 
Sv: Jag är imponerad *skryt*

Det är kul att köra bil och det är en enorm frihet att köra bil! :D Man inser inte hur låst man varit innan man har eget körkort och egen bil.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 153
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 081
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 529
Senast: Hoppsin
·
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp