Jag borde byta avatar

Kardemummakransar regerar!

För övrigt så kommer jag ihåg vad du hette innan O_o fantastiskt vilken viktig information min trasiga hjärna lagrar :laugh:
Jajjamensan, det var mumma. Mycket smör :love: sambon åt två bitar och mådde illa. Han är lite vek. Jag festade vidare på resten.

Yeye, några har ju listat ut det :p resten får.. Eh.. Fundera vidare eller ta mig för att vara nykomling. Det går finfint för mig vilket som :)
 
Alltså, det var ju coolare att få ingå i bukemaffian när jag trodde det fler än jag. Har inte fått hemliga PM med invigningsritualer, inga hemliga blinkningar, INGENTING! En maffia med en liten vissen deltagare. Det är ju typ en snattare. Bukesnattaren. Skitkul.
 
Alltså, det var ju coolare att få ingå i bukemaffian när jag trodde det fler än jag. Har inte fått hemliga PM med invigningsritualer, inga hemliga blinkningar, INGENTING! En maffia med en liten vissen deltagare. Det är ju typ en snattare. Bukesnattaren. Skitkul.
 
Alltså, det var ju coolare att få ingå i bukemaffian när jag trodde det fler än jag. Har inte fått hemliga PM med invigningsritualer, inga hemliga blinkningar, INGENTING! En maffia med en liten vissen deltagare. Det är ju typ en snattare. Bukesnattaren. Skitkul.
Det var någon som nämnde @mandalaki i en annan tråd men det var ju innan bukepausen. Nu är frågan om bläckis är nollad då?
 
Jag tror inte jag är med i Buke-maffian (jag har iaf aldrig fått något medlemskort eller varit med om någon mysko ritual... :cautious:) men det är SÅÅ förvirrande när folk springer omkring och byter avatar! :arghh:

Behöver jag påminna (IGEN) om "Nickar du ihop"-tråden?! :meh:

http://www.bukefalos.com/threads/nickar-du-ihop-ibland-was-other.1276199/

Detta gör jag mig dock inte skyldig til!
Jag blandar ofta ihop personer med isländska namn, eller namn som slutar på -ur och gärna likadana lurviga hästar på profilbilden. Mycket förvirrande!

Och ibland blandar jag ihop @em-pirre och @niphredil, ni känns lite som samma person för mig :o

Det allra jobbigaste är i alla fall när folk byter avatar utan förvarning och tror att de ska komma undan med det. :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 650
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 621
Senast: MML
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 999
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp