Bukefalos 28 år!

Jag erkänner...

Jag erkänner att jag just nu sitter och dricker vin direkt ur flaskan. :o

Känner nog ändå för en edit här :D: Ovan alltså p.g.a. förvånansvärt gott rosévin och att det bara är lite kvar och det känns liksom onödigt att diska glas för. För att spara både vatten och (hm, framför allt) arbetskraft.
 
Senast ändrad:
Jag erkänner att jag just nu sitter och dricker vin direkt ur flaskan. :o

Känner nog ändå för en edit här :D: Ovan alltså p.g.a. förvånansvärt gott rosévin och att det bara är lite kvar och det känns liksom onödigt att diska glas för. För att spara både vatten och (hm, framför allt) arbetskraft.

När jag ändå i gång med att försöka hitta på rimliga ursäkter för detta oanständiga förfarande, kan jag ju även nämna att jag har världens pms och därmed är både YNKLIG och KONSTANT hungrig. Och efter att ha ätit som en häst i ett par dagar finner jag det helt enkelt rätt rimligt att ha någonting att skölja ned maten med. Att det är något ganska procentigt tänker jag råkar bara vara en (fin) bonus.
 
Jag erkänner att jag helt slutat höra av mig till en himla massa människor, varför ska bara jag upprätthålla kontakten?

Sen erkänner jag att jag struntade i julen och kommer att göra likadant med nyårsfirandet eftersom jag inte har nån att fira nyår med eller hos i år då grannen jag tidigare firat jul och nyår med bestämt sig för att köra "Norén-varianten" av den knäckta kränkta mannen trots att det är han som varit ut och vänstrat för andra gången och skilsmässan är ett faktum.
 
Jag erkänner att jag inte orkade gå på släktmiddag idag. Jag skyllde på att barnet behövde vila och att det kändes taskigt att lämna min sjuka sambo ensam hemma när han redan varit själv hela julen. Egentligen ville jag vila, leka med barnets julklappar och sambon hade inte alls något emot att vara själv.
 

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 878
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 647
Senast: manda
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
578
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 874
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp