Bukefalos 28 år!

Jag har blivit pappa :D (okej egentligen inte, men det känns så)

YlvaG

Trådstartare
Ni kanske minns min vän som jag frågat om ett par gånger? En nära vän som väntade sitt första barn och jag har varit så nervös att folk nästan trott att det varit jag som varit pappa (jag är tjej, ja ;)).

Ni kan tänka er hur nervös jag har varit idag då? Hon fick verkar vid fyra i natt. Vid nio var hon inskriven och sen har det varit seeeeegt. Har pratat med henne ett par gånger under dag och kväll och nu har jag äntligen pratat med henne igen.

En son på 3160g och 52cm :love: Kl 22.59 var han ute, men mamma var tvungen att vila upp sig lite innan hon orkade ringa, vilket jag självklart förstår.

Hon blir antagligen kvar över helgen men jag fick komma i morgon och hälsa på. Jag är så stolt över henne och så glad att jag nästan gråter :o

Aah, nu ska jag skutta i säng så det blir dags att åka och hälsa på så snart som möjligt :love:
 
Sv: Jag har blivit pappa :D (okej egentligen inte, men det känns så)

Men åh vad gosigt!

Hoppas det blir en frisk baby som du får gosa med massor :)
 
Sv: Jag har blivit pappa :D (okej egentligen inte, men det känns så)

Grattis :bump:


När jag födde var det besöksförbud, inte ens mina föräldrar fick komma och hälsa på :mad:
 
Sv: Jag har blivit pappa :D (okej egentligen inte, men det känns så)

När jag födde var det besöksförbud, inte ens mina föräldrar fick komma och hälsa på :mad:

Samma här, strikta regler ang det. Bara pappan & ev syskon får komma till BB, vilket jag visserligen tycker är bra.
 
Sv: Jag har blivit pappa :D (okej egentligen inte, men det känns så)

Grattis !!

Och vad underbart för mamman att ha en så hängiven vän som du :love:
 
Sv: Jag har blivit pappa :D (okej egentligen inte, men det känns så)

*kl*

grattis!!



-----------

här så får vem som helst komma. besöksrummet är utanför BB så besökare får inte komma in dit men till besöksrummet.
tycker jag är bra!

men däremot så är jag helt emot släktingar som propsar på att komma till BB så fort man klämt ut ungen! som tur var så har vi ingen sån i familjen utan mannens familj kom på dag 2 och tog en fika, sen åkte dom. ringde inte och störde eller något sådant :love:
 
Sv: Jag har blivit pappa :D (okej egentligen inte, men det känns så)

här så får vem som helst komma. besöksrummet är utanför BB så besökare får inte komma in dit men till besöksrummet.
tycker jag är bra!

Så önskar jag att det vore här oxå...
Trodde det var så oxå så min familj åkte 10 mil enkel väg för att få se underverket. Väl här så fick jag stränga order om att jag fick inte ta mitt barn från avdelningen innan hemfärd:mad:
Bra att man inte får bestämma över sitt eget bran lixom:grin:
Åkte hem dagen efter (2 dagar "för tidigt") och det var en av anledningarna. Mitt barn, mina beslut:devil:

Ts>>> grattis till din vän!!:bump:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 299
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 969
Senast: Yrsel
·
  • Artikel
Dagbok Min farmor fyllde 97 förra fredagen. Vi samlades i min fasters trädgård och åt tårta och pratade gamla minnen, precis som vi brukar göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 209
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 453
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp