Jag har en annons...

MissFideli

Trådstartare
Satte in annons om hjälp i stall för några månader sen. Fick svar, jättenöjd med "mitt" stall och tog därför bort annonsen. Men när jag skriver inlägg står det att jag har 1 annons. Trycker man där, finns det dock inga. Varför?
 
Sv: Jag har en annons...

Tror frågan har varit uppe förr. Antalet inkluderar antagligen historiska annonser, dvs som inte är aktiva. Brukar bli så för bilder också :)
 
Sv: Jag har en annons...

Gissar på att de poster som inte längre är aktiva rensas bort då och då :)
 
Sv: Jag har en annons...

"Annonsräknaren" under anv.namnet har väl inte funnits så länge, så det kanske bara gäller de annonser man har haft ute sedan den kom till?
 
Sv: Jag har en annons...

Så kan det förstås vara. Fattar inte vitsen dock, annonsen är ju borttagen varför ska det synas att man har haft en annons? Att man har en, visst, men haft en?
 
Sv: Jag har en annons...

Likadant för mig. Jag har haft säkert 10 annonser ute men inga nu.

Och får tillägga att det nu inte står några annonser under mig;)
 
Sv: Jag har en annons...

Tar du/ni bort annonserna själv, eller låter du/ni dem ligga kvar tills de saneras av sig själva?
 
Sv: Jag har en annons...

Ungefär såhär är det :)
När ni själva eller en moderator raderar en annons så "mjukraderas" den. Den ser ut att vara borta, men den finns kvar i systemet. Efter drygt 3 månader (just nu, kan komma att ändras) tas alla annonser bort helt ur systemet, både de som mjukraderats och övriga.

Räknaren för antalet annonser verkar inte ta hänsyn till om en annons är mjukraderad, alltså räknas även dessa med. Är annonsen helt borta ur systemet räknas den inte.
Ledsen att jag inte svarat om detta tidigare, men jag var inte helt säker på hur det låg till :)
 
Sv: Jag har en annons...

Tack för svar ändå! Jag lider ju inte direkt av det, men jag blev ju nyfiken! Precis som MaRomer har jag tagit bort min annons själv.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 365
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: Hedinn
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 874
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 836
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp