Jag har inte höga krav på partner men......

Det här var en rolig tråd :D
Min drömman... runt 170-180 cm lång, långt hår(flexibel på den punkten dock), stadsmänniska som uppskattar att åka ut på landet några dagar emellanåt. "Normal" kroppsbyggnad med lite muskler, han får gärna träna nån sport el gym, främst med fokus på att hålla sig frisk och pigg. Helst mörkhårig med gröna el honungsfärgade/ljusare bruna ögon. Skägg spelar ingen större roll men ska hållas snyggt isåfall. Lugn och trygg i sig själv. Uppskattar god mat och äter gärna ute på bättre ställen än Sibylla. Klär sig snyggt till vardags men behöver inte va fancy, däremot får han gärna dra på kostym till nyårsfest o liknande. Stort plus om han älskar att köra bil.
 
Vilket bara visar att du och @Tranan inte är något parmaterial
Haha, inte tillsammans men var för sig, då du.
---------
Om bildsekvensen och "Vem skall bort?": Schrödinger är den som skall bort anser jag, problemet han ville visa på med katten är fortfarande olöst och inte som överskriften säger ett stort ögonblick inom vetenskapen. Fast det är kanske "fel, fel, fel" , det är Pasteur som skall bort om man resonerar lite annorlunda, eller Newton ...
 
Senast ändrad av en moderator:
  • Gilla
Reactions: ptr
Hade tankarna på annat håll när denna tråd var som mest aktiv, men:

1. Det hade varit nice att kunna dela hästintresset med en partner.

2. Äldre/ yngre, lång/kort, kurvig/smal är inte avgörande utan var sak har sin tjusning.

3. Någon som är i kontakt med sina känslor och inte flyr från sig själv eller ett trauma genom att byta jobb, bostäder, vänner, etc.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Skogshuggarmuskulös, alltså bitig och stark snarare än deffad. Tatuerad, skägg, inget hår på ryggen, mellan 175-185 cm.

Han ska vara rik. Hans pappa veterinär, hans mamma läkare, syster tandläkare, ena brodern snickare och andra brodern bilmekaniker :angel:

Han ska vara lugn och trygg, ha lite egna intressen men gilla att softa också. Inga ambitioner av att resa och se världen. Vara händig, ta egna initiativ och vara kärleksfull. Absolut INTE pälsdjursallergiker.
 
Jason Momoa. Simple as that. Sen att jag hade fått bråka om honom med Partner är en helt annan sak men ja.

Beach hunken eller den tatuerade Jason ? Han har förändrats ganska mkt :D
maxresdefault.jpg
 
Min drömman är ca 34-35år, rödhårig (älskar den rödhåriga färgen), blå ögon och runt 175cm. Lite skägg men inte superhårig över kroppen. Gärna hår som man kan dra fingrarna igenom och inte en tillstymmelse till flintskallighet.

Han får gärna vara flitig med träning på fritiden men ändå ha en slimmad kropp. Gärna lite bredaxlad och en fin rumpa.

Han ska sätta kvalitét före kvantitet och det gör inget om han har dyra kläder i garderoben så länge han är jordnära i sinnet.

Gärna ha bra ekonomi och ha en chefsposition.

Sen får han givetvis ha en rad fina egenskaper och utstråla en positiv energisom smittar av sig :love:
 
Min drömman är ca 34-35år, rödhårig (älskar den rödhåriga färgen), blå ögon och runt 175cm. Lite skägg men inte superhårig över kroppen. Gärna hår som man kan dra fingrarna igenom och inte en tillstymmelse till flintskallighet.

Han får gärna vara flitig med träning på fritiden men ändå ha en slimmad kropp. Gärna lite bredaxlad och en fin rumpa.

Han ska sätta kvalitét före kvantitet och det gör inget om han har dyra kläder i garderoben så länge han är jordnära i sinnet.

Gärna ha bra ekonomi och ha en chefsposition.

Sen får han givetvis ha en rad fina egenskaper och utstråla en positiv energisom smittar av sig :love:

Michell Pritchett i Modern Family? :D

main-qimg-7eb943789d57b3ddf6f84a0b4a652561-c
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 775
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp